دشمن به دنبال استحاله نظام است/شهدای حرم ثابت کردند دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورده است

شهرضا - فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله نظام از دوران است، اما شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دشمنان انقلاب در جنگ فرهنگی شکست خورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمد کرمی در مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انظامی شهرستان شهرضا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: در گذشته دشمن بعثی با حمایت بیش از ۳۰ کشور استکباری دنیا حمله گسترده‌ای را بر علیه کشور ایران آغاز کرد، رهبری این توطئه جهانی نیز بر عهده آریکاییها قرار داشت.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همه توان دشمن برای مقابله با نظام و حرکت انقلابی مردم ایران انجام شد، آنها اقدامات خصمانه خود را از قائله کردستان و تحمیل جنگ بر علیه ملت ایران دنبال کردند.

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین تصریح کرد: در قائله کردستان دشمنان نظام اسلامی همه عناصر ضد انقلاب را از سراسر دنیا جمع کردند و باوجود همه توانی که به کار بردند، موفق نشدند.

کرمی اظهار کرد: در زمان جنگ رزمندگان کشورمان با استعانت از تعالیم عاشورایی توانستند دفاعی همه جانبه در برابر تهاجمی همه جانبه انجام دهند و سرانجام نیز به پیروزی برسند.

وی گفت: نخستین و مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اخلاص در عمل و ایمان آنها بود، در شرایطی که دشمن از هر نظر تجهیز شده و با هدف براندازی نظام و تجزیه کشور وارد عمل شده بود، نیروهای مدافع ایرانی با خودباوری و تکیه بر توان داخلی توانستند این خیال خام را به کابوسی تلخ برای طراحان آن تبدیل کنند.

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین با اشاره به واقعه طبس و سرنگونی هواپیمای متجاوز آمریکایی، گفت: در آن واقعه به فرموده امام راحل(ره) امدادهایغیبی به یاری انقلاب و مردم آمد، این مسئله در همه تاریخ انقلاب بارها تکرار شده و تنها خداوند کشور را نجات داده است.

کرمی بیان کرد: آمریکا بانی نخستین جنگ خلیج فارس بود که در آن عراق به کویت حمله کرد اما در همان زمان هم حملات هوایی آمریکاییها بسیاری از چاههای نفت منطقه را منهدم کرد؛ آمریکا در آن زمان هیچ نگرانی بابت تأمین هزینه تسلیحاتی خود نداشت چون این مبالغ از محل غارت چاههای نفت عراق و کویت تأمین می‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به طراحی جنگ نرم فرهنگی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: برخی افراد هنوز باور نکرده‌اند که جنگ نرم در جریان وقوع است، دشمن در جریان این جنگ به دنبال استحاله نظام از دوران است اما شهدای مدافع حرم نظیر شهد حججی نشان دادند که آنان در این عرصه نیز از ملت ایران شکست خورده‌اند.

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین گفت: یکی از اقدامات دشمن در منطقه ایجاد و تقویت گروهکهای تروریستی و انجام جنگهای نیابتی است، داعش مهمترین نماد این اقدام شیطانی دشمن است.

کرمی در ادامه این مطلب افزود: آیا در برابر داعش که تنها با هدف براندازی تفکر شیعه و اضمحلال کشور ایران تشکیل شده بود، راهی به جز جهاد و مقابله وجود داشت، آنان پیکر همه شهدای ما را قطعه قطعه کردند که نشانه کینه توزی آنها نسبت به تفکر شیعه است.

کد خبر 320346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.