علم همراه با تهذیب ارزش است

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: علم همراه با تهذیب ارزش است و این مسئله باید در راس کار معلمان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه  این هفته شهر چادگان اظهار داشت: سنت عزاداری در محرم و صفر از توصیه های پیامبر و ائمه (ع) است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: محرم، رمز پیروزی انقلاب و عامل حیات اسلام و مسلمین است.

سلیمانی نفی حکومت ظالم و استقامت در برابر مشکلات را دو درس بزرگ عاشورا دانست و افزود:  عاشورا یعنی این که در سخت ترین شرایط باید مشکلات را تحمل کرد و به هدف الهی رسید.

وی تاکید کرد: اعظم مصیبت ها را امام حسین (ع) کشید ولی حرارتی در قلب ها ایجاد نمود  که در هر دینی نفوذ کرده است.

سلیمانی با بیان این که صبر و استقامت نیاز امروز همه ماست، افزود:  پیروزی به صورت آنی به دست نمی آید مهم این است که  باید دید در پایان تاریخ چه نتیجه ای محقق خواهد شد.

امام جمعه چادگان ادامه داد: جوانان، مساجد، حسینه ها و تکایا را خالی نکنند و در پرتو حضور پرشور معنوی مساجد و تکایا تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در چادگان  ادامه داد: واقعه عاشورا برای بیداری انسان ها و آنهایی که راه را اشتباه رفتند طراحی شد تا از واقعه عاشورا درس عبرت بگیرند و راه راست را انتخاب کنند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت:  روزهای سراسر حماسه دفاع مقدس نشان از ایثارگری های جوانان آن زمان در برابر دشمنان اسلام دارد.

امام جمعه چادگان به سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنان سخیف و بی ادبانه ترامپ در سازمان ملل به عنوان شایسته خودش و دوستانش بود و از دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان تشکر می کنیم که نسبت به این ادبیات واکنش قاطع نشان داد.

حجت الاسلام سلیمانی  در ادامه برگزاری همه پرسی کردستان عراق را خیانت بزرگ به مردم کردستان و عراق دانست و افزود: این همه پرسی دسیسه دشمنان اسلام است و کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام آرزوی تجزیه کشور های اسلامی از جمله عراق را به گور خواهند برد.

امام جمعه چادگان در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: علم همراه با تهذیب ارزش است و این مسئله باید در راس کار معلمان قرار بگیرد.

کد خبر 320337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.