تلاش دشمن در جهت منحرف کردن جریان عزاداری های محرم است

فریدن - امام جمعه داران گفت: منحرف شدن جریان عزاداری چیزی است که اسلام را تهدید می‌کند و دشمن در پی تحقق آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر داران با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امام حسین(ع) برای کشورگشایی و تفریح و تنوع قیام نکرده است؛ بلکه برای اصلاح امت قیام کرد و در این راه باید معروف‌ها مشخص شود واگر امام حسین (ع) زنده بود و امام زمان (ع) ظهور کرده بودد، صحبت از قیام علیه ظالم می‌کرد و این همان حرف قرآن است.

سیاوشی با بیان این که عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع)   باید به نحو شایسته برگزار شود، خاطرنشان کرد: خارج شدن از سادگی و منحرف شدن جریان عزاداری چیزی است که اسلام را تهدید می‌کند و موردی است که استکبار جهانی برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

امام جمعه داران با اشاره به هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادگاری ارزشمند در تاریخ کشور ماست که نشان از رشادت جوان‌های کشورمان دارد.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سند غرور، عزت و سربلندی ملت ایران است.

امام جمعه داران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: وقتی رهبری می‌گویند تا ۲۵ سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود، به خاطر این است که وی به قرآن اعتقاد عملی دارند و همین موجب رهبری راهبردی کشور توسط ایشان می‌شود.

سیاوشی در ادامه به تهدیدهای آمریکا مبنی بر خروج از برجام اشاره کرد وگفت: برجام یک معاهده بین‌المللی است و اگر آمریکا و استکبار جهانی بخواهد در زمینه خروج از برجام اقدامی کند اهمیتی ندارد، ولی ایران بر برجام پایبند بوده و نقض‌کننده آن نخواهد بود.

امام‌جمعه داران با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای منزوی کردن ایران گفت: آمریکایی‌ها با تحریم‌ها می‌خواستند اقتدار انقلاب اسلامی را از بین ببرند، ولی قدرت ایران به‌گونه‌ای است که می‌توانند تمام دشمنان را به آتش بکشد.

وی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: ارزش علم همراه با تزکیه و اخلاق در اسلام مشخص است و به این نکته باید در سیستم آموزش و پرورش توجه ویژه داشت.

کد خبر 320336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.