سخنان نسنجیده ترامپ  ناشی از شکست  طرح های آمریکا از مقاومت است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: سخنان زشت و نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از عصبانیت وی در شکست طرح های آمریکایی  از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم و مسئولان در این هفته پای کار می آیند و با اجرای برنامه های متنوع در حوزه فرهنگِ دفاع مقدس، آن روزها را گرامی می دارند.

 قاسمی افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و در جبهه های نبرد حق علیه باطل و در لباس بسیج، ارتش و سپاه یک گنجینه تمام نشدنی از ایثار، شهادت، فداکاری و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر این که دلاوری ها و همچنین تجربه ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس باعث شده است تا دشمن از رویارویی در جنگ سخت علیه نظام ناامید شود، تصریح کرد: امروزه دشمن نوک پیکان حمله خود را از جبهه جنگ نرم به قلب انقلاب نشانه رفته و غافل از این که همان دلاوری و غیرتمندی نسل های دفاع مقدس در نسل های امروزی نیز تجلی یافته است و برای نسل امروز جنگ سخت و نرم فرقی نمی کند.

امام جمعه بادرود با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به تقارن آغاز ماه محرم با هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: این هماهنگی پیام صریح و روشنی دارد و آن این است که همان کسانی که در طول جنگ و در میدان های مختلف، صحنه های بی نظیری با رنگ ایثار خلق می کردند در مکتب عاشورا درس خوانده و از امام حسین و یاران باوفایش درس ایثار و مقاومت آموخته بودند.

وی به حرف های نسنجیده، زشت و سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره و بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرموده بودند این صحبت ها ناشی از عصبانیت، شکست و خنثی شدن طرح های آمریکایی ها به دست رزمندگان جبهه مقاومت بوده است و تاکنون مقام های آمریکایی این چنین ظاهر و باطن خود را به هم نزدیک نکرده بودند.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی ادامه داد: اکنون دشمنی آمریکایی ها و البته باطن آن ها بیش از پیش آشکار شده است و مسئولان ما نیز دیگر نباید حتی کوچکترین تصمیمی را در موضوع هایی بگیرند که آن تصمیم استواریش بسته به اراده آمریکایی ها و یا حتی دیگر دشمنان نظام باشد و تنها باید بر پای قدرتمند خود تکیه کنند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مسئولان در برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در سطح بخش بادرود  از مردم و عزاداران حسینی خواست تا با رعایت ضوابط و قوانین در برپایی مراسم های عزاداری، شعور حسینی را نیز همراه شور حسینی کنند.

کد خبر 320334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.