سخنان ترامپ فقط از زبان انسانی جاهل خارج می شود

سمیرم: امام جمعه موقت شهرستان سمیرم: سخنان بیشرمانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل فقط می تواند از دهان یک انسان بی مغز خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سجاد زینعلی ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام خاطر نشان کرد: از فضیلت های والای شهادت این امام معصوم همین بس که تربت ایشان شفا بخش بوده و به جز خاک تربت این امام خوردن هر خاکی حرام است.

امام جمعه موقت شهرستان سمیرم تصریح کرد: متاسفانه بیشترین فروش لوازم آرایشی در ایران در دهه اول محرم است که این آمار خوبی برای یک کشور اسلامی نیست.

وی همچنین با انتقاد شدید از نحوه برگزاری عروسی در شهر افزود: خوشبختانه ماه محرم فرا رسید وگرنه این عروسی ها که تا پاسی از شب و گاهی تا ۲ بامداد آرامش مردم را سلب می کرد هم چنان ادامه داشت اما با فرا رسیدن این ایام این مشکل نیز از خیابان ها جمع می شود.

زینعلی همچنین فداکاری های هشت ساله دفاع مقدس را علت تحکیم این نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این نظام الهی و معنوی متکی بر تفکر و اندیشه بوده و برخواسته از ایمان راسخ مردم است.

خطیب نماز جمعه سمیرم ضمن گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: مقاومت بی نظیر مردم ایران طی هشت سال دفاع مقدس پایه و اساس یک غرور ملی و تمام نشدنی برای ملت ایران بوده و هیچ گاه از ذهن مردم و جهانیان پاک نخواهد شد.

وی افزود: درسی که ما از دفاع مقدس گرفته ایم مقاومت در برابر دشمنان است و باید بدانیم که اگر مقاومت نباشد دشمن به سمت کشور ما پیشروی می کند.

وی با اشاره به استقامت و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: مسئولین ما باید روحیه و انگیزه انقلابی داشته باشند و بدانند که به فرمایش رهبر انقلاب شرط  تداوم انقلاب اسلامی وجود انگیزه انقلابی است.

امام جمعه موقت شهرستان سمیرم گفت: نیرو های انقلابی و حزب الله باید حمایت شوند و نباید با الفاظی همچون تندرو و یا دلواپسان کنار زده شوند و مسئولان کشور بدانند هر زمان که تفکرات انقلابی کنار زده شده است مردم ضرر کرده اند.

وی ضمن محکوم کردن صحبت های رئیس جمهور آمریکا افزود: سخنان بیشرمانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل فقط می تواند از دهان یک انسان بی مغز خارج شود.

حجت الاسلام زینعلی در بخش دیگری از صحبت های خود  خاطر نشان کرد: آقای ترامپ باید بداند سازمان ملل جای مطرح کردن صحبت های دیپلماتیک و حل مشکلات از طریق دیپلماسی است نه جای یاوه گویی.

زینعلی با اشاره به صحبت های ترامپ تصریح کرد: چگونه شما ایران را حامی تروریست می دانید در حالی که وزیر خارجه وقتتان علنن اعلام می کند که داعش ساخته دسته آمریکاست؟

وی با اشاره به تناقض گویی این فرد در صحبت های خود متذکر شد: با این افراد نمی توان وارد مذاکره شد زیرا اینها تنها به فکر ضربه زدن به ملت ایران هستند.

به گزارش ایمنا در پایان نماز جمعه این هفته شهرستان سمیرم مردم انقلابی و خدا جوی شهرستان با برپایی تظاهراتی اعتراضی موضع خود در برابر سخنان کستاخانه و ابلهانه ترامپ  را نشان دادند و با شعار های مرگ بر آمریکا و ترامپ بی کفایت حکومتت ویران ایت رفتار رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

کد خبر 320331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.