آفتاب قدرت آمریکا رو به افول است/انزوای جهانی ترامپ پس از سخنرانی در سازمان ملل

لنجان_امام جمعه باغبادران گفت:حقیقتا باید مردم امریکا، نخبگان امریکا از چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند چراکه ترامپ قبل از سخنرانی خود سر خود را در اخور اسرائیل کرد و این سخنان بی ارزشش نشخوارهای اسرائیل بود و ان قدر این سخنان بی ارزش بود که صدای خود مقامات امریکا را هم در اورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران اظهار کرد : رهبر حکیم وفرزانه انقلاب دیداری داشتند در در دانشگاه علوم انتظامی که در این دیدار به نکاتی اشاره فرمودند از جمله فرمودند عمل نیروی انتظامی در برابر چشم همگان است که این جمله رهبر انقلاب کاشف  فعالیت گسترده نیروی انتظامی است.

وی افزود: نکته بعدی اقتدار همراه با احترام، قدرت همراه با نرم‌خویی است و این جمله هم قابل توجه است که باید نیروی انتظامی خود را از مردم در عمل رفتار بداند ونشانه ان اقتدار در عین احترام به مردم است از این رو من بر خود لازم می دانم از نیروی انتظامی بخش و از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان سرهنگ افشار بخاطر زحمات تلاشگرانه ایشان در این مدت کوتاهی که  مسئولیتشان می گذرد تشکر کنم.

امام جمعه باغبادران با اشاره به سخنرانی سخیف بی ارزش ریئس جمهور امریکا در سازمان ملل گفت: حقیقتا باید مردم امریکا، نخبگان امریکا از چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند چراکه ترامپ قبل از سخنرانی خود سر خود را در اخور اسرائیل کرد و این سخنان بی ارزشش نشخوارهای اسرائیل بود و ان قدر این سخنان بی ارزش بود که صدای خود مقامات امریکا را هم در اورد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که امروز امریکا رو به افول است و به تعبیر حکیمانه رهبر انقلاب در جمع خبرگان این نشانه ضعف وعقب گرد سر دمداران جبهه کفر است امریکا می داند دیگر از پس جنبش عظیمی که بر علیه استکبار در خاورمیانه اتفاق افتاده بر نمی اید.

فرهنگ اضافه کرد: به مسئولان هم باید گوشزد کرد که این همان کدخدائی بود که با طنابش درون چاهی می خواستید بروید، که امروز به لطف خدا خود انان در این چاه افتاده اند لذا مواظب باشیم فریب امریکا را نخوریم و بعضی از کشورهای اروپایی هم همین تفکر را دارنند به وعده های انان هم دل خوش نکنیم.

وی عنوان کرد: انچه امروز کشور را نجات می دهد به تعبیر رهبر حکیم انقلاب تکیه بر توان داخلی است نباید پای خود را رها و به عصای دشمن تکیه کنیم ما ضمن محکوم کردن سخنرانی سخیف ریئس جمهور امریکا اعلام می کنیم مردم ما بزرگ شده مکتب حسین هستند ودر مقابل اراجیف امثال شما ایستاده اند و به مسئولان کشور هم اعلام می کنیم راه نجات کشور پیروی از دستورات رهبری است والا گرفتار خواهید شد.

امام جمعه باغبادران بیان کرد: همه بدانند تکیه گاه وامید مردم ما برجام نیست که فکر کنید دل به برجام خوش کرده ایم تکیه گاه وامید مردم ما به ایمان راسخ جوانان ولایت ورهبری است اگر هم امریکا برجامی را طراحی کرد برای جلوگیری از این روحیه واین ارزشها بود امریکا از نیروی ایمان و اقتدار معنوی ورهبری ایران می ترسد که به این بیچارگی گرفتار شده است.    

وی با اشاره به بازگشائی مدارس خاطرنشان کرد: همیشه این دو کلمه به عنوان دو شعار مهم در امر تربیت فرزندان به ما گفته شده اموزش و پرورش یعنی فرزندان شما هم باید از جنبه علمی قوی شوند واز هم از جنبه معنوی وتربیتی انچه امروز در جامعه ما مخصوصا در بین جوانان متاسفانه کم رنگ است و باید اموزش وپرورش نسبت به ان بیشتر حساس باشد بحث تربیت دینی دانش اموزان است.

فرهنگ تصریح کرد: تربیت دینی یعنی اشنایی انان با دین ومسائل دینی و اداب دین لذا به پدران ومادران توصیه می شود از این امر غافل نشوید به معلمان توصیه می شود اخلاق اسلامی و سبک زندگی دینی را به دانش اموزان منتقل کنند.

وی افزود: امروزه اسیبهایی زیادی وارد جامعه شده وبالطبع به قشر جوان ونوجوان ودانش اموزان هم وارد شده اعتیاد به شبکه های اجتماعی وبعضی الوده شدن به بعضی از شبکه های اجتماعی امروز نگران کننده شده از سوی دیگر شبهات زیادی از طریق شبکه های اجتماعی در دین ایجاد می کنند از این رو یک معلم باید بتواند جلوی اینها را با اگاه کردن دانش اموزان بگیرد.

امام جمعه باغبادران اضافه کرد: امروزه برای نفوذ در سیستم اموزشی وپرورشی ما سند ۲۰۳۰ طراحی کردند لذا مواظب باشیم این سند پیاده نشود درست است که این سند لغو شد ولی زمزمه هایی برای اجرای آن در عمل وجود دارد.

کد خبر 320324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.