تسلیم در برابر ظلم خواسته دولت آمریکا از ایران است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تسلیم در برابر ظلم و خواسته های دولت های استکباری، خواسته دولت آمریکا از ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به اظهارنظرهای ترامپ در سازمان ملل اظهارداشت: دولت های ظالم جهان خواستار تسلیم ملت های مظلوم و نوکری از آن ها هستند اما کشو ایران چنین رفتاری نخواهد داشت.

وی افزود: تفکر انقلاب اسلامی درعرصه بین الملل همانند سوریه و لبنان مانع از تسلیم کشورهای اسلامی در برابر آن ها شده و این شکست سختی برای اسرائیل و آمریکا بوده و از این جهت همواره با تحریم ها و توطئه علیه ایران خواستار توقف بیداری اسلامی و جلوگیری از استقلال ملت های هستند تا اینکه هدف استعماری خود را به خوبی پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه این همه تحریم و توطئه علیه ایران با هدف تسلیم کردن ایران است، بیان داشت: تسلیم در برابر ظلم  و خواسته های دولت های استکباری، خواسته دولت آمریکا از ایران است اما مسئولان و سران کشور ایران و همچنین مردم این کشور چنین کاری را نخواهد انجام داد و همواره استقلال خود را حفظ می کنند.

وی با اشاره به توافق برجام گفت: در این توافق شرط های زیادی را برای ایران قرار دادن که کشور ایران به این توافق نامه پایبند بود اما هر بار هر حرکتی که در برجام هم نبود را مطرح کردند و ایران را غیر متعهد به برجام دانستند و در حالی خود کشور آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و تنها ادعای حقوق بشر و قانونمداری داشت و در این خصوص کشورهای دیگر نیز آمریکا را در نقض برجام محکوم کرده اند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به مواضع اخیر ترامپ که نارضایتی مردم آمریکا را به همراه داشته، اظهارکرد: مواضع ترامپ نارضایتی مردم آمریکا را به همراه داشته  سران و مردم این کشور همه به سستی مدیریت رئیس جمهر اعتراف کرده اند و چنین رئیس جمهوری که  مورد نقد مردم کشور خود است باید به اوضاع کشور خود برسد و رضایت مردم کشور خود را بدست آورد.

وی اتهام زنی به ایران  در خصوص اینکه این کشور تروریست است را نمونه ای از مواضع غیر عاقلانه ترامپ دانست و تصریح کرد: ایران با داشتن ۱۷ هزار شهید که ترور شده اند بیشتر قربانی تروریست است تا اینکه حامی تروریست باشد و هیچ گاه کشور ایران در هیچ وقت زمانی آغازگر جنگ نبوده اند و همواره به دنبال گسترش فرهنگ صلح و دوستی و حفظ حقوق بشر بوده اند اما ترامپ به دلیل ضعف در مدیریت خاورمیانه و عدم موفقیت در ساسیت های استکباری خود چنین اظهارنظرهایی می کند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون به رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران اشاره کرد و گفت:  مواضعرئیس جمهور و وزیر امور خارجه در برابر مواضع غلط ترامپ حرکتی قاطع و ارزشمند بود که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و این موضع گیری ها به موقع و به جا بود و رهبر انقلاب نیز مواضع خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مواضع رئیس جمهور به ترامپ و اسرائیل نشان داد که با آن ها همراهی نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: همکاری ایران و تسلیم در برابر دستورات آمریکا و اسرائیل دغدغه دشمنان است که اگر چنین شود آنگاه  به نظر آن ها همه مشکلات حل می شود اما ارزش های اسلامی هیچ گاه اجازه به ما نمی دهند که با دشمنانمان دوستی کنیم چون آن ها همیشه هدف خود را که استعمارگری است را با وجود تسلیم ما دنبال می کنند و حقی برای ما قائل نیستند.

کد خبر 320323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.