اصفهان، پرچم‌دار ایران در نمایشگاه عمان

دبیر میز کشوری عمان از برگزاری پاویون ایران توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت ایران، مسعود طاهری مهر، گفت: فراهم بودن زمینه‌های مناسب جهت توسعۀ صادرات تجهیزات پزشکی و ارائۀ خدمات مرتبط با آن به ویژه در حوزۀ گردشگری سلامت به کشور عمان از جمله دلائل حضور کشورمان در این رویداد است.

 وی با تأکید بر دیدگاه مثبت مقامات عمانی به جایگاه کشورمان و توانمندی‌های متخصصان ایرانی در زمینه‌های مختلف پزشکی، بهداشت، درمان و سلامت، افزود: مهیا بودن امکانات لازم جهت تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کیفیت و همچنین وجود زیرساخت‌های ارتباطی مناسب میان ایران و عمان برای تبادل پزشک و بیمار، اهمیت رویداد مذکور را برای فعالان صنعت پزشکی ایران دوچندان می‌کند.

 طاهری مهر در عین حال اقدامات دولت عمان از جمله تأسیس شهرک پزشکی سلطان قابوس در حومۀ مسقط به ارزش ۵، ۱ میلیارد دلار، ساخت بیـــــمارستان عمـومـی مســــقط به ارزش ۳۶۴ میلیون دلار، بیمارستان روانپزشکی Al Masarra به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار و شهرک پزشکی بین‌المللی با ۸۰۰ هزار مترمربع وسعت و به ارزش۱ میلیارد دلار را از جمله تلاش‌های دولت آن کشور در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های درمان، بهداشت و سلامت در جهت دستیابی به چشم‌انداز ۲۰۲۰ آن کشور دانست.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ مهر در مسقط، پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 320310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.