تعویض عجیب و درست کرانچار + عکس

رضا میرزایی در فرصت نسبتاً کوتاهی که در دیدار با پرسپولیس در اختیارش قرار گرفت نقش مهم و تأثیرگذاری در رقم خوردن سرنوشت نهایی مسابقه ایفا کرد.

به گزارش ایمنا، رضا میرزایی در لیگ هفدهم چندان فرصت بازی برای سپاهان را پیدا نکرده به گونه‌ای که با وجود سپری شدن هفت هفته از این مسابقات جمع دقایق حضورش در زمین فقط کمی فراتر از یک ساعت بوده است.

این هافبک-مهاجم ۲۱ ساله در دیدار با پرسپولیس هم نزدیک به ۲۰ دقیقه پایانی بازی به زمین آمد. اما همین حضور نسبتاً کوتاه برای اثرگذاری کافی بود زیرا میرزایی با ساخته و پرداخته کردن گل دوم سپاهان و قرار دادن هنرمندانه جلال‌الدین علی‌محمدی در موقعیت گلزنی مانع از شکست خانگی تیم اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان شد.

جالب آنکه میرزایی جای مهرداد محمدی یعنی بازیکنی را در ترکیب گرفت که خود دقایقی قبل از خروج از زمین از روی نقطه کرنر پاس گل اول سپاهان را به مروان حسین داده بود. به همین دلیل، این تعویض در ابتدا از دید برخی عجیب به نظر می‌رسید اما وقتی گل دوم سپاهان روی همکاری ۲ بازیکن تازه‌وارد این تیم به ثمر رسید مشخص شد که تصمیمات کرانچار درباره جابجایی نفرات درست بوده است.

کد خبر 320309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.