دفاع مقدس ملت ایران را به یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان تبدیل کرد

استاندار اصفهان گفت: دفاع ۸ ساله دفاع مقدس تاریخ‌ساز و برای همه درس‌آموز بوده و ملت ایران را به یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان تبدیل کرد؛ در دوران بعد از انقلاب دیدیم که قدرت بزرگی که توانست ملت را بزرگ سازد دفاع در برابر متجاوزان بود.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، رسول زرگرپور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار کرد: گرچه ملت بزرگ ایران از یک انقلاب ۱۶ ماهه و نوپا گذشته بود و با مشکلات فراوانی مواجه بودند اما در سایه مکتب امام حسین(ع) و عرصه کارزار انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری آماده‌تر بودند و با تحمیل جنگ سرزنده‌تر شدند.

وی افزود: دفاع ۸ ساله دفاع مقدس تاریخ‌ساز و برای همه درس‌آموز بوده و ملت ایران را به یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان تبدیل کرد؛ در دوران بعد از انقلاب دیدیم که قدرت بزرگی که توانست ملت را بزرگ سازد دفاع در برابر متجاوزان بود.

استاندار اصفهان گفت: در دفاع مقدس فارس، ترک، کرد، لر، ترکمن، بلوچ، عرب و همه طوایف یکپارچه در کنار یکدیگر ایستادگی کردند؛ دفاع مقدس ملت منسجم بزرگی برای ما ساخت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در برخی مقاطع با دست خالی جنگیدند ولی امروز با پیشرفته‌ترین تجهیزات در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و منظومه زیبایی را در منطقه ایجاد کرده و حماسه‌های بزرگ آفریدند.

زرگرپور یادآور شد: این ایمان قوی بود که خرازی‌ها، صیادها، بابایی‌ها، کشوری‌ها و شیرودی‌ها را ساخت؛ سایه حکیمانه فرمانده کل قوا بر سر نیروهای مسلح کشور ماست که همه به شجاعت او افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این ملت پرافتخار توانسته دفاعی بیافریند که به حق دفاعی مقدس است؛ ملت ما در مبارزات انقلاب اسلامی نشان داد که با دست خالی می‌تواند در مقابل دشمن پیروز شود و امروز هم همان راه را ادامه می‌دهد.

استاندار اصفهان بیان داشت: ملت ایران حرف حق خود را به کرسی می‌نشاند و این به برکت ملتی بزرگ و رهبری حکیم و فرزانه است؛ امروز منسجم هستیم و دست به دست یکدیگر از همه مشکلات عبور خواهیم کرد و ایرانی آبادتر می‌سازیم و به دنیا اعلام می‌کنیم که ملت ایران مقاوم در برابر همه تجاوزهاست و به خوبی از سرزمین خویش دفاع خواهد کرد.

کد خبر 320296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.