برد موشک خرمشهر "۲۰۰۰ کیلومتر" اعلام شد + ویژگی‌های موشک

برد جدیدترین موشک بالستیک ایرانی، ۲۰۰۰ کیلومتر اعلام شد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران، درباره رونمایی از موشک خرمشهر گفت: این موشک، دستاورد جدیدی است که وزارت دفاع برای سپاه ساخته است.

وی افزود: موشک خرمشهر ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد و قابلیت حمل کلاهک تا ۱۸۰۰ کیلومتر را داراست و می تواند به جای یک کلاهک، چند کلاهک حمل کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: روند آموزش موشک بالستیک خرمشهر شروع شده و به زودی در نیروی هوافضای سپاه عملیاتی می‌شود.

کد خبر 320284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرامت سلیمی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام سایت بسیار خوبی دارید و شجاعانه اخباری را منتشر می کنید که کمتر رسانه ای انها را منتشر می کند. چندین بار مقالاتی را خدمتتان فرستادم اما ظاهرا" بی تفاوت از کنار انها رد شدید و انها را با وجود مفید بودن منتشر نکردید و این یک تبعیض اشکار است. و مغایر با اهداف، سياستها و اولويتهاي پایگاه خبری تحلیلی شما می باشد. و این می تواند به اعتبار یک رسانه لطمه بزند. پیروز باشید

    پاسخ سایت: سلام جهت انعکاس مطالب خود قبلا با مجموعه خبرگزاری هماهنگی داشته باشید . مطالب ارسالی مخاطبان بدون شناخت قبلی مورد بهره برداری قرار نمی گیرد .