سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از عصبانیت او از ایران است

لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت:سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از عصبانیت او از ایران است و باید توجه داشت این سیاست های شیطانی امریکاست که منطقه را به آتش کشیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: یکی از مسائلی که این روزها در صدر اخبار با آن مواجهیم، سخنان سخیف و احمقانه رییس جمهور آمریکا علیه ایران و ملت بزرگ ایران است که از جمله در نطق خود در سازمان ملل گفت وقت آن فرا رسیده که ملل دنیا با یک رژیم خطرناک دیگر  یعنی ایران مقابله کنند.

وی افزود: به رییس جمهور بی ادب و گانگستر آمریکا می گوییم اگر منظورت این است که ما تهدید و خطری در برابر رژیم زیاده خواه و استکباری چون آمریکا هستیم، آری ما هم تهدیدیم و هم خطرناک چراکه این ملّت انقلاب کرد تا در برابر زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های شما بایستد و ایستاد و پیروز شد.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران نوکر حلقه به گوش شما را که شاه بود با ذلّت از کشور راند و اگر منظورت این است که خطر و تهدید برای کشورهای منطقه هستیم این دروغ آشکار است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت این شما و سیاست های شیطانی امریکاست که منطقه را به آتش کشیده است وما در اینجا با تمام وجود فریاد بر می آوریم که دنیا بداند آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بزرگ ترین خطر و تهدید برای صلح و امنیت جهانی هستند.

سرافراز اضافه کرد: این گرگ ها حاضرند برای منافع خود دنیا را به آتش بکشند، آنچنان که منطقه عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و میانمار و... را به آتش کشیده اند و چه خوب در آغاز انقلاب شعار می دادیم که آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو  خون جوانان ما می چکد از چنگ تو و کیست که نداند از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شما تهدید برای منطقه بوده اید.

وی عنوان کرد: همین روزها بود که شما مستکبران صدام را تجهیز کردید به جان منطقه انداختید و ۸ سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردید ولی ملت ایران جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند و سرانجام هم دود این آتش ها به چشم خودتان رفت.

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: امروز نیز داعش و تکفیری ها را به جان منطقه و مسلمانها انداخته اید و نظاره گر این همه ظلم و جنایت هستید و از سوی دیگر اسرائیل با صدها بمب اتمی که در اختیار دارد خطر جدّی برای امنیّت جهانی است و باید جامعه بین الملل فکری به حال این حیوان وحشی بی عقل خون آشام کنند.     

وی با اشاره به مذاکره مجدّد درباره توافق هسته‌ای با ایران، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت در شرایطی که آمریکایی‌ها نقض آشکار برجام را در پیش گرفته اند دولت دوازدهم باید قاطعانه برخورد کند، چراکه زمانی که آمریکایی‌ها می‌گویند برجام باید الحاقیه داشته باشد یا اینکه در توافق برجام باید تجدیدنظر صورت گیرد یا می‌گویند صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران هم باید در برجام بیاید، این نوع موضع‌گیری‌ها نیازمند برخوردی انقلابی، شفاف، قاطعانه و محکم است.

سرافراز اذعان کرد: ملت ایران در همه زمینه‌های سیاسی، بین‌المللی و اقتصادی، به ویژه در موضوع هسته‌ای هرگز حاضر نیستند از حقوق خود صرف‌نظر کنند و اجازه زیاده‌خواهی، قلدری و زورگویی را نخواهند داد.

وی متذکر شد: شما مستکبران از دست ملت ایران عصبانی هستید و ما هم می گوییم از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید و مطمئن باشید هر تصمیمی بگیرید ایران اسلامی با یک اشاره رهبر معظم انقلاب شجاعانه مقابله به مثل خواهد کرد.

امام جمعه فولادشهر تاکید کرد: در خصوص مسئله حجاب هم که دغدغه روز ما است و متأسفانه  این مسئله در حال حاضر دارد تبدیل به فاجعه می‌شود، باید گفت که نیاز است دولت از کارکنان خود شروع کند از جمله در بیمارستان‌ها، دانشگاه ها، مهمانداران هواپیماها و کارکنان سایر دستگاه‌ها و ادارات که البته ما نمی‌گوییم همه کارکنان این دستگاه‌ها حجاب خوبی ندارند و هرگز هم چنین ادعایی نداریم اما برای مواردی که وجود دارد باید فکری کنند.

وی یادآور شد: مملکت ما یک مملکت اسلامی است، ما تا می‌گوییم حجاب، عده ای می‌گویند جلو دزدی ها و اختلاس ها را بگیریدو به داد اقتصاد، معیشت مردم و بیکاری جوانان برسید، اما ما می‌گوییم هم جلو اختلاس ها را بگیرید و به داد معیشت مردم و بیکاری جوانان برسید هم حجاب و سایر مسائل و ابعاد را مورد توجه قرار دهید.

امام جمعه فولادشهر اظهار کرد: در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق هم موضع ایران کاملاً روشن است، قطعاً جمهوری اسلامی ایران از تمامیّت ارزی کشورهای منطقه و عراق حمایت می‌کند.

سرافراز در ادامه با اشاره به اینکه فردا اول مهر آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس است، گفت: نهاد آموزش و پرورش، بزرگترین نهاد فرهنگی است که سنگ بنای رشد و تکامل جامعه، در دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش بنیان نهاده می‌شود؛ لذا اگر در آموزش و پرورش برنامه‌ها درست ریل گذاری بشود، جامعه در مسیر درستی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و آموزش و تربیت از حقوق واجب فرزندان است و اگر دانش آموزان در آموزش و پرورش به خوبی تربیت شوند، در دانشگاه سالم خواهند ماند و می توانند به مملکت خدمت کنند.

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: از همین جا می توان به نقش مهم و مؤثر معلم در تربیت دانش آموزان و جذب آنها به سوی آموزه های دینی پی برد و در واقع معلمان باید دانش‌آموزان را با تعالیم دینی و اسلامی و انقلابی  آشنا کنند تا آنها در آینده به فعالیت‌های دینی و انقلابی علاقمند شوند و از سوی دیگر مسئله عفاف و حجاب که دغدغه روز ما هست باید پایه آن در آموزش و پرورش تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای آموزش و پرورش باید از هر جهت خوب و دینی باشد، باید در همه مدارس نمازخانه وجود داشته باشد و این مسئله باید در اولویّت برنامه های مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد و امیدواریم که شاهد تحول مثبت و سازنده ای در آموزش و پرورش در عرصه های مختلف باشیم.

کد خبر 320269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.