حرکت محسن حججی به سمت سوریه مقدمه اجرای عدل الهی است

گلپایگان-معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: حرکت محسن حججی از دیار نجف آباد اصفهان به سمت سوریه مقدمه اجرای عدل الهی است چون نظام سلطه را به خاک نشاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی نژاد در آیین تکریم و معارفه ریاست دادگستری و دادستان گلپایگان، اظهارداشت: در صورتی که عدالت در جامعه اجرا نشود گذراندن زندگی در جامعه دچار هرج و مرج خواهد شد.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان گفت:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تحت لوای ولی فقیه لبیک‌گویان هستند.

وی با بیان اینکه مردم با اعتقاد به امام حسین(ع) انقلاب کردند و برای حفظ انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس نیز همه جانبه ایثار کردند، ابراز داشت: امروز اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دنیا حیرت زده کرده است.

 موسوی نژاد تصریح کرد: در قرن گذشته دو ابرقدرت  شرق و غرب برای دنیا طلبی در مقابل یکدیگر می‌ایستادند، اما امروز دو ابرقدرت ایران بر اساس ولایت فقیه نه برای دنیا طلبی بلکه در سایه اسلام برای اجرای عدالت الهی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

وی بیان داشت: قدرت مقدمه‌ تحقق عدل الهی در جهان است، حرکت محسن حججی از دیار نجف آباد اصفهان به سمت سوریه ذی‌المقدمه اجرای عدل الهی چون نظام سلطه را به خاک نشاند.

معاون قضایی اداره‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادستان به معنای مدعی‌العلوم است، در صورت نقض عدالت  وظیفه دادستان  اجرای عدالت است.

وی تأکید کرد: رحیه قاضی نباید دنیا طلبی باشد، ارزش و منطق قاضی بالاترین ارزش‌ها است، اجرای عدالت در جامعه سبب هدایت و احساس عدالت و امنیت در جامعه می‌شود. /

کد خبر 320259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.