آغاز عملیات احداث فاز دوم بوستان جنگلی نگین

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان جنگلی نگین خبرداد.

به گزارش ایمنا،  احداث فضاهای سبز در سطح شهرها حائز اهمیت است چرا که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است. همچنین ایجاد فضاهای سبز و بوستان ها راهکاری موثر برای مقابله با آلودگی هوا و داشتن شهری شاد و زیبا است.

در همین راستا احداث بوستان های محلی و شهری در دستور کار مناطق ۱۵ گانه قرار دارد. بوستان نگین نیز یکی از بوستان های شهری منطقه ۱۲ محسوب می شود که فاز اول آن تکمیل شده و عملیات اجرایی فاز دوم بوستان به تازگی آغاز شده است.

محمدرضا برکت مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: به منظور ارتقا سرانه فضای سبز منطقه، احداث بوستان جنگلی نگین در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بوستان نگین در ۲ فاز احداث می شود، گفت: عملیات اجرایی فاز اول بوستان نگین  در خیابان ملک شهر – شهرک نگین به مساحت ۹ هکتار تکمیل شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: فاز اول این بوستان برای معلولان، سالمندان، جانبازان و نابینایان مناسب سازی شده است.

برکت با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان عنوان کرد: احداث فاز دوم بوستان نگین در شهرک نگین، خیابان بیت الهدی در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: احداث بوستان جنگلی نگین در کاهش آلودگی هوای شمال شهر بسیار تاثیرگذار است.

کد خبر 320173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.