احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیمه اول مهرماه تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت داشته است، گفت: عملیات اجرایی این مرکز در نیمه اول مهرماه تکمیل می شود.

سعید کورنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین با مساحت ۶ هزار مترمربع در بزرگراه آزادگان جنب سازمان تاکسیرانی در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت داشته است، افزود: عملیات احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در نیمه اول مهرماه به پایان می رسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تجهیزات این پروژه نصب و اکنون محوطه سازی آن در حال تکمیل است، عنوان کرد: مرکز معاینه فنی خودروهای سنیگن دارای محوطه سازی، ساختمان اداری، سالن معاینه خودروهای سنگین، پارکینگ خودروها و محل استراحت راننده هاست.

کورنگ بهشتی تاکید کرد: معاینه فنی، یکی از راهکارهای مؤثر در کنترل آلایندگی خودروهاست و تحقیقات نیز نشان می دهد انجام صحیح معاینه فنی خودروها می تواند سالانه مواد آلاینده را به میزان ۴۲۵ هزارتن کاهش دهد.

کد خبر 320158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.