جزییات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور اعلام شد

براساس اعلام جزییات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور، قبول شدگان این دانشگاه تا سوم مهرماه ۹۶ برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور که از ۲۸ شهریور ۹۶ آغاز شده است تا ۳ مهرماه جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان ادامه دارد.
ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره به صورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک درخواست شده زیر را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.
تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۴ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری دوره کارشناسی پیام نور است.
تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم نیازی به ارائه این مورد ندارند)، تصویر مدرک دیپلم متوسطه، تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت (برای دیپلم متوسطه)، از دیگر مدارکی است که برای ثبت نام غیر حضوری دوره کارشناسی پیام نور اعلام شده است.
دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.
امکان تقاضای مهمان برای ورودی های جدید از سوم تا دوازدهم مهرماه ۹۶ در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول ۹۷-۹۶ فراهم است و انتخاب واحد دانشجویان نیز در همین بازه زمانی امکانپذیر است.


 اعلام زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمان تک‌درس دانشگاه شهید بهشتی 
ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمان تک‌درس دانشگاه شهید بهشتی در روزهای شنبه و یکشنبه، اول و دوم مهرماه ۱۳۹۶ (روزهای حذف و اضافه این دانشگاه) انجام می پذیرد.
به گزارش ایرنا، آخرین مهلت حذف تک‌درس در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه شهید بهشتی چهارشنبه ۶ دی ماه و پایان کلاس ها چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۹۶ خواهد بود.
کلاس های دانشگاه شهید بهشتی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از ۲۵ شهریورماه آغاز شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 320155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.