جذب بالای مخاطب در برنامه‌های ورزش همگانی

مدیر برنامه ریزی و پژوهش سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: ما درصدد برآمدیم در سطح محله های شهر، جشنواره های ورزشی و همایش های پیاده روی خانوادگی را برگزار کنیم که گستردگی کمّی این برنامه ها باعث شد مخاطبان بیشتری در قالب ورزش همگانی جذب شوند.

علی حلاجیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اشاره ای به عملکرد سازمان ورزش شهرداری اصفهان در فصل تابستان کرد و گفت: در تابستان ۹۶ سازمان ورزش با توجه به برنامه استراتژیک اصفهان ۱۴۰۰ توانست جمعیت گسترده شهری در محله های مناطق ۱۵ گانه را درگیر فعالیت های ورزشی کند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی محلههای شهر اصفهان در مناطق ۱۵ گانه، رقابت های ورزشی محلات با رویکرد تشکیل ۲ هزار تیم ورزشی در محله های مختلف شهر شکل گرفت و در این راستا پتانسیل های مستعد در ورزش محلهها شناسایی شد.

مدیر برنامه ریزی، پژوهش و آمار سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهارکرد: در این رقابت ها که با برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان، فوتبال خاکی و فوتبال گل کوچک شروع شد، ۲۳ رشته ورزشی انفرادی و تیمی شکل گرفت.

مدیر برنامه ریزی، پژوهش و آمار سازمان ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: در سه ماهه فصل تابستان جشنواره ها و همایش های پیاده روی و برنامه هایی که برای عموم مردم با توجه به تعریف درست از ورزش همگانی که هر نوع فعالیت ورزشی برای مردم بدون دریافت هزینه و بدون محدودیت سنی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد، توسط این سازمان طراحی و برنامه ریزی شد.

وی تاکیدکرد: ما درصدد برآمدیم در سطح محله های شهر، جشنواره های ورزشی و همایش های پیاده روی خانوادگی را برگزار کنیم که گستردگی کمّی این برنامه ها باعث شد مخاطبان بیشتری در قالب ورزش همگانی جذب شوند.

حلاجیان از افزایش بهره وری اماکن ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به زیرساخت های موجود در مجموعه های ورزشی اعم از استخرها، سالن های توپی، سالن های رزمی و زمین های چمن طبیعی و مصنوعی، با یک برنامه ریزی منظم و تیم مدیریتی مناسب، برنامه ریزی های خوبی در فصل تابستان برای ورزش عموم شهروندان انجام شد.

کد خبر 320109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.