اصفهان پل ایران در تعامل با جهان/اولویت اول من در اصفهان موضوع گردشگری است

شهردار منتخب اصفهان با اشاره به خصوصیات اصفهان گفت: بر همین اساس می توان از این شهر با عنوان پل اصلی ایران در ارتباط با جهان یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی در ادامه دیدار خود با هیئت آلمانی شهر خواهر خوانده اصفهان (فرایبورگ)، به ویژگی های شهری، تاریخی و فرهنگی اصفهان با قدمت و غنای بالا اشاره نمود و افزود: اکنون خوشحال هستیم که توانسته ایم شهری چون فرایبورگ در آلمان را به عنوان شهر خواهرخوانده خود انتخاب کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر ادیان مختلف در اصفهان در کنار یکدیگر بصورت مسالمت آمیز زندگی می کنند که این موضوع نشان از فرهنگ غنی اصفهان دارد.

نوروزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در برنامه هایی که برای شهردار شدن اعلام کردم محورهای مهمی چون محیط زیست، حمل و نقل عمومی، توسعه مترو و از همه مهمتر گردشگری را بیان داشتم و اجرای آن را نیز دنبال هستم. 

شهردار منتخب اصفهان تصریح کرد: گردشگری اولویت اول من در اصفهان است اما باید برای اجرای آن ابتدا مسئله محیط زیست و حمل نقل را  مورد توجه قرار داد؛ که خوشبختانه کشور و شهر شما دارای این توانمندی ها است و امید است بتوانیم در تعامل با یکدیگر این برنامه ها را بهتر جلو ببریم.

نوروزی در ادامه بیان داشت: ترکیب هیئت شما به گونه ای است که مسائل مختلف اجتماعی و شهری را پوشش می دهد و امیدوار هستیم در مدت اقامت در اصفهان اقامت بسیار خوشی را داشته باشید.

تقویت روابط خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ را دنبال می کنم

در بخش دیگری از این دیدار معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ اظهار داشت: برای ما بسیار قابل توجه است که شهردار منتخب اصفهان وقت گذاری کرده است و جای تشکر دارد.

اتو نایدک با اشاره به اینکه برای اولین بار است که به اصفهان سفر می کند بیان داشت: نگرش اصلی ما این است که این خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ را تقویت کنیم.

معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ با اشاره به سخنان شهردار منتخب اصفهان بیان داشت: امید است تا به دنبال این تعاملات تنگاتنگ بتوان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و حمل و نقل پیشرفتهای قابل توجهی را شاهد باشیم.

اتو نایدک تصریح کرد: در هر صورت بسیار علاقه مند هستیم که بتوان این ارتباطات دانشی را دنبال کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مدیریت شهری اصفهان دعوت نمود تا از شهر خواهرخوانده خود در فرایبورگ دیدار داشته باشند

کد خبر 320071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.