نیروی هوایی ارتش در تعمیر و ساخت هواپیما خودکفاست

فرمانده پایگاه هوایی شکاری شهید عبدالکریمی گفت: نیروی هوایی ارتش توانمندی تعمیر و ساخت هواپیماهای جنگی را بدون اتکا به کشورهای دیگر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان سخاوت عشایری صبح امروز در حاشیه برگزاری تمرین رژه هوایی که با حضور جنگنده های اف ۴ نیروی هوایی ارتش و سوخو ۲۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایگاه شهید عبدالکریمی برگزار شد اظهار داشت: قدرت ایران یک قدرت بازدارنده و در راستای ایجاد صلح و دوستی در منطقه است.

وی افزود: ارتش و سپاه ید واحده هستند که برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش از زمان اول جنگ قوی تر و توانمندتر شده است و هواپیماهای زمان ۸ سال دفاع مقدس امروز بهینه شده و با توان بیشتر فعالیت می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز نیروی هوایی ارتش با همکاری صنایع هوایی وزارت دفاع، توانمندی تعمیرات و ساخت جنگنده های جنگی و ساخت قطعات مختلف هواپیماها را دارد.

امیر عشایری در مورد تمرین جنگنده های جنگی برای شرکت در رژه ۳۱ شهریور در بندرعباس بیان داشت: ۳۲ فروند از انواع هواپیمای اف ۴ نیروی هوایی ارتش، سوخو ۲۲  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انواع هلی کوپتر های جنگی ارتش و سپاه در این رژه شرکت می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز مرحله نهایی تمرین مانور مذکور در حضور نمایندگان رسانه‌های خبری در پایگاه نهم شکاری با موفقیت برگزار شد.

کد خبر 320052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.