ستاد مهر عامل موثری در تسهیل عبور و مرور است

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ستاد مهر اصفهان با هدف بهینه سازی، ساماندهی، مدیریت و نظارت بر ترافیک عامل موثری در تسهیل عبور و مرور در شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز امیراحمد زندآور در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد مهر اصفهان اظهار کرد: ستاد مهر حرکت زیبایی است که از سوی شهرداری اصفهان در جهت قانونمندی و رعایت موارد قانونی ترافیکی و به منظور تسهیل رفت و آمد، عبور و مرور، ایمنی، کاهش ترافیک و جابه جایی آسان مسافران به خصوص دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید طراحی شده است.

وی ادامه داد: این ستاد عامل موثری برای استفاده از مباحث ترافیکی و روان شدن عبور و مرور در شهر است.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: هدف از برگزاری ستاد مهر بهینه سازی، ساماندهی، مدیریت و نظارت بر ترافیک، افزایش کیفیت و ارتقاء ظرفیت جابجائی سیستم حمل و نقل عمومی، مدیریت و نظارت ویژه بر مسیر و  ایستگاه های BRT، روان سازی ترافیک با اولویت دهی به اتوبوسرانی و تاکسیرانی است.

وی خاطر نشان کرد: با شور و اشتیاقی که شهروندان و دانش آموزان برای آغاز سال جدید دارند امیدواریم تمامی دستگاه های مرتبط با دانش آموزان در مسیر رفاه حال آنان،قدم بردارند.

کد خبر 320040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.