برقراری خطوط اضطراری ایستگاه‌های مخابراتی و مراکز انتقال نفت در منطقه اصفهان

با تلاش کارکنان مخابرات منطقه اصفهان خطوط اضطراری ایستگاه های مخابراتی و مراکز انتقال نفت مارون - اصفهان با استفاده از تکنولوژی VOIP به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، رئیس تعمیرات و نگهداری انتقال و دیتا در این باره گفت: پروژه فوق با این گستردگی برای اولین بار در خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با هدف بالا بردن ضریب امنیت، ارتباط مستقیم با ایستگاه های مخابراتی، پوشش گسترده و کیفیت بالاتر خطوط که از آنالوگ به دیجیتال تغییر پیدا کرده، اجرا شده است.

ابوالفضل نادیان بیان داشت: هشت ایستگاه مخابراتی منطقه اصفهان بعد از ۴۰ سال برای نخستین بار به ارتباط تلفنی مجهز شده اند و این پروژه قابلیت تعمیم نیز دارد.

وی به اجرای پروژه اشاره کرد و افزود: طراحی و زیرساخت این پروژه که مشابه آن با این وسعت در خطوط لوله و مخابرات موجود نیست بررسی و پس از پیکربندی آن توسط مهندسین منطقه اصفهان به سرپرستی احمد نجف دخت انجام و در نهایت در کلیه ایستگاه های مخابراتی منطقه اصفهان نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این پروژه طی ۴ ماه و با مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و همچنین همکاری واحد های مخابرات ستاد به مرحله اجرایی رسیده است.

کد خبر 320031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.