نمایشگاه عکس «دریا خندید در دورست» در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه عکس «رومین محتشم» با موضوع دریاچه ارومیه در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاهی از آثار عکاسی «رومین محتشم» با موضوع دریاچه ارومیه و با عنوان «دریا خندید در دورست» در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا شده است.

رومین محتشم، سال ۱۳۴۰ در ارومیه متولد شد. وی دانش آموخته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارای نشان درجه ۲هنری از ارزیابی هنرمندان کشور است. عکس های او تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی در ایران، ژاپن، فرانسه، ایتالیا، ت رکیه، عراق، اتریش، مجارستان، بلژیک، قبرس، سنگاپور به نمایش درآمده است. او یکی از چهرهای شناخته شده هنر عکاسی ایران پس از انقلاب است، کسب نشان‌ها و جوایز متعدد ملی و جهانی از جمله پنجاه و ششمین جشنواره بین المللی آساهی شیمبون ژاپن در سال ۱۹۹۵، نمایشگاه بین المللی اتریش در سال۲۰۰۲، نمایشگاه بین المللی سنگاپور در سال۲۰۰۴، کسب مقام نخست و دریافت لنز طلائی فستیوال جهانی کنونه هایس بلژیک در سال ۲۰۱۲، دهمین و یازدهمین دو سالانه عکس ایران، تدریس در دانشگاه، داوری در جشنواره‌های ملی و منطقه ای عکاسی و گالرداری بخشی از کارنامه رومین محتشم محسوب می شود.

علاقمندان برای بازیدد از نمایشگاه عکس «دریا خندید در دورست» می توانند تا ۷ مهرماه صبح ها ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهرها ساعت ۱۶ تا ۲۰ به موزه هنرهای معاصر اصفهان، واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

کد خبر 320022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.