سه نفری که راه دروازه را بلدند

از پنج بازیکنی که در لیگ شانزدهم در دیدارهای استقلال و ذوب‌آهن گلزنی کردند سه نفرشان احتمالاً در مسابقه امشب حضور دارند.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن در ۲ دیدار رفت و برگشت لیگ شانزدهم روی هم چهار گل از استقلال خورد و تنها یک مرتبه موفق شد دروازه حریف را باز کند. زننده تک‌گل فصل پیش ذوب‌آهن به استقلال هم مرتضی تبریزی بود که در بازگشت به ورزشگاه آزادی امیدوار است تا در شبی که عنوان آقای گل لیگ را یدک می‌کشد باز هم راه دروازه استقلال را پیدا کند.

در لیگ شانزدهم امید ابراهیمی (از روی نقطه پنالتی) و علی قربانی در دیدار رفت و فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در بازی برگشت به ذوب‌آهن گل زدند. گلزنان اول و آخر فصل پیش استقلال امشب نمی‌توانند این تجربه را تکرار کنند. ابراهیمی که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی به تازگی به تمرینات بازگشته است علیرغم قرار گرفتن نامش در لیست ۱۸ نفره احتمالاً شرایط بازی کردن را ندارد. برزای هم دیگر بازیکن استقلال نیست اما قربانی و اسماعیلی می‌توانند شانس خود را برای گلزنی مجدد به ذوب‌آهن امتحان کنند که البته شانس اولی برای بازی در ترکیب اصلی استقلال بیشتر است.

کد خبر 320019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.