لزوم آموزش فرهنگ ترافیکی از سنین کودکی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانش آموزان فرهنگسازان آینده ما هستند لذا باید از سنین کودکی نسبت به آموزش های ترافیکی به آنها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز فریده روشن در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد مهر اصفهان اظهار کرد: برای آموزش صحیح فرهنگ ترافیک به خصوص از سنین کودکی باید اقدام کرد چراکه آنها فرهنگسازان آینده ما هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا ستاد مهر یکی از برنامه هایی است که متناسب با نیازهای شهر در خصوص بازگشایی مدارس طراحی و برنامه ریزی شده است تا همه دستگاه های اجرایی شهر باهم افزایی داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: این ستاد باید هماهنگی خوبی در زمینه ترافیک، حمل ونقل و رفت و آمد دانش آموزان با آموزش و پرورش داشته باشد تا سال تحصیلی جدید با یک فرهنگ ترافیکی و زیرساخت مناسب برای آنها فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: توصیه می شود در ابتدای سال تحصیلی اطلاعاتی را یک دانش آموز نیاز دارد تا از محیط خانواده جدا شده و وارد جامعه شود از طریق خانواده ها و معلمان به آن ها داده شود تا جامعه ای سرشار از نشاط و شادابی و به دور از هر خطر احتمالی به خصوص برای دانش آموزان داشته باشیم.

کد خبر 320017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.