همه شهر برای استقبال از دانش آموزان بسیج شده اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه مسئولان و مردم دست به دست هم دادند تا سال تحصیلی را زیبا تر، نیک تر و قشنگ تر آغاز کنند که این تلاش قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز، محمد حسن قائدیها در مراسم افتتاحیه ستاد مهر اصفهان اظهار کرد: امروز روز زیبایی است، زیبایی این روز دوصد چندان است زیرا در کنار قبور شهدا قرار گرفته ایم، شهدایی که اقتدار، آزادی، امنیت و بزرگ منشی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امروز، روز قشنگی است چراکه بهار تعلیم و تربیت امروز آغاز می شود و دنیا، امروز بهار و زیبایی را در روزهایی می بیند که درس، علم، اخلاق، منش و انسانیت به انسان ها آموخته می شود.

وی تصریح کرد: در این روزها در دانایی، شکوفایی و توانایی باز می شود و باب بد اخلاقی و بدی بسته می شود چراکه در هر مدرسه ای که باز شود، در یک زندان بسته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: در مدرسه غنچه های زیبایی مثل دانش آموزان شکوفا می شوند بنابراین مدرسه یک باغ پر از گل است به همین دلیل این فصل را تحت عنوان بهار یاد می کنیم.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان و مدیران شهری در مراسم افتتاحیه ستاد مهر امسال در اصفهان نشان دهنده این است که همه دست به دست هم دادند تا سال تحصیلی را زیبا تر، نیک تر و قشنگ تر آغاز کنند و البته این تلاش قابل تقدیر است.

قائدیها تصریح کرد: دیروز عصر در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور استاندار، گزارشی از وضعیت مدارس و آماده شدن همه مردم برای استقبال از دانش آموزان ارائه دادم.

وی افزود: اصفهان به داشتن چنین مسئولانی بر خود می بالد که در کنار همدیگر مسائل شهر را مدیریت می کنند.

مدیرکل آموزش پرورش یادآور شد: همین دیروز بود که برای اسکان نوروزی همه شهر بسیج شده بودند و زیباترین مهمان نوازی را اصفهانی های مهمان نواز از خود نشان دادند و امروز همه بسیج شدند که به زیبایی از دانش آموزان و نوگلان این مرز و بوم استقبال کنند.  

کد خبر 320014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.