نظارت ۱۵ گشت بازرسی در حوزه های مختلف ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در مراسم ستاد مهر اصفهان گفت: تعداد ۱۵گشت بازرسی بر حوزه های مختلف حمل و نقلی از امروز در شهر نظارت و رسیدگی خواهند کرد تا تخلفات کمتری را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز، علیرضا صلواتی در مراسم افتتاحیه ستاد مهر اصفهان اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش برنامه ریزی تشکیل ستاد مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان آغاز شد و با همکاری سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، حمل و نقل بار و کالا، مرکز کنترل ترافیک، معاونت خدمات شهری و پلیس راهور اصفهان برنامه ریزی های جدی انجام شد که امروز همایش آغاز به کار ستاد مهر را خدمت شما هستیم.

وی ادامه داد: پانزده گشت بازرسی بر حوزه های مختلف حمل و نقلی از امروز در شهر نظارت و رسیدگی خواهند کرد تا تخلفات کمتری را داشته باشیم به عنوان نمونه بخشی از آن ها بر  حدود هشت هزار و پانصد سرویس مدرسه که امر جا به جایی هفتاد و پنج هزار دانش آموز را برعهده دارند نظارت می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه قرار است اول مهر روان و بدون دغدغه ای را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: یکصد دستگاه از اتوبوس های یورو۴ و یورو۵ در حال حاضر در شهر در حال تردد هستند که امیدواریم با حمایت های شورای اسلامی شهر چهارصد دستگاه دیگر از این اتوبوس ها که برای اولین بار در سطح کشور وارد می شود و کاملاً زیست محیطی هستند و آلایندگی آنها در حد استاندارد های یورو۶ است و خروجی آنها بخار آب است.

وی اضافه کرد: این اتوبوس ها، هم می تواند کمک کند تا جذابیت بیشتری را در حوزه حمل ونقل عمومی داشته باشیم و هم برای معلولان، جانبازان، نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی شده است این مسأله کمک می کند که بتوانیم به همه اقشار جامعه خدمات خوب و موثری را ارائه دهیم.

صلواتی یادآور شد: امسال با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برنامه ریزی جدی در خصوص سرویس مدارس انجام شد. سرویس مدرسه را مکمل آموزش های داخل مدرسه می دانیم به همین دلیل روی آن حساسیت خاصی داریم؛ در مورد تعداد نفرات، هزینه ای که از اولیای دانش آموزان گرفته می شود سعی شده کیفیت و کمیت را در کنار هم رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: خطوط اتوبوس های تندور امسال توسعه پیدا می کند و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال چهار خط تندرو دیگر به خطوط اتوبوس های تندرو شهر اصفهان اضافه کنیم.

این مقام مسئول شهری تصریح کرد: از شنبه اول مهرماه سال جاری ساعت کاری قطار شهری تا ساعت ۲۰ افزایش پیدا می کند و تا اواخر مهرماه هم سر فاصله حرکت قطارهای مترو به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کاهش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: این قول را از سوی مدیریت شهری اصفهان می دهیم که همه همت ما بر توسعه حمل ونقل عمومی شهر و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر برای شهروندان باشد.

کد خبر 320003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.