آماده باش نیروهای خدماتی برای نظافت شهر/ توزیع مخازن جمع آوری پسماند در هیئت های مذهبی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نیروهای خدماتی مناطق ۱۵گانه برای نظافت شهر آماده باش هستند.

احمد رضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان و زیرمجموعه های اداره خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در جهت نظافت شهر فعال هستند.
وی افزود: در ایام محرم نیروهای خدماتی مناطق ۱۵گانه و ستاد هماهنگی نظارت بر معاونت خدمات شهری فعالیت خود را بیش از گذشته برای نظافت شهر انجام می دهند.
وی تاکید کرد: جلسات متعددی با مسئولان هیئت ها و حتی رؤسای کلانتری های محل برای برقراری نظم، مدیریت پسماندها، تفکیک پسماند از مبدأ و حتی الامکان عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف برگزار شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای جمع آوری و حمل پسماندهای تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه روز انجام شده است،‌ گفت: همچنین کیسه و مخزن برای جمع آوری پسماندهای تر و سبد بازیافت برای پسماندهای خشک در محل های برگزاری مجالس عزاداری توزیع می شود. 
مصور با بیان اینکه در ایام محرم نیز تعداد بی شماری از نیروها در ایستگاه نذورات به منظور پاکسازی سریع و نظافت مستقر می شوند، ادامه داد: همچنین کارگرانی مازاد بر کارگران موجود نیز از  ساعت ۸ صبح الی ۲۰ برای نظافت شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال هستند.

کد خبر 319990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.