تداوم برداشت‌های غیرقانونی آب از زاینده‌رود/به زودی افشاگری خواهم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برداشت آب تحت هرعنوان از زاینده‌رود تا تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ و طرح بهشت‌آباد نه تنها هیچ مجوز قانونی ندارد بلکه دقیقاً خلاف بند سوم دهمین مصوبه شورای عالی آب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص برداشت غیرمجاز از رودخانه زاینده‌رود صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز بیش از هر زمان دیگر زاینده‌رود محتاج توجه و جدیت مسؤولان استان در حفظ و حراست از آب شرب مردم و حق آبه کشاورزان و در نهایت حیات اصفهان است، برداشت آب تحت هر عنوان از رودخانه تا تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ و طرح بهشت‌آباد نه تنها هیچ مجوز قانونی ندارد بلکه دقیقاً خلاف بند سوم دهمین مصوبه شورای عالی آب است؛ هرگونه برداشت جدید از حوضه زاینده‌رود به منزله نابودی زاینده‌رود و کمبود شدید آب آشامیدنی مردم اصفهان و تضییع حق آبه کشاورزان است.

وی در پایان عنوان کرد که اینجانب به‌ عنوان نماینده مردم شریف اصفهان تمام فعالیت‌های و اقدامات مسئولان و احساس مسؤولیت آنان در اجرای کامل قوانین و مصوبات شورای عالی آب را رصد می‌کنم و به‌ زودی گزارشی از مسئولان پر تلاش و دلسوز و افراد که با بی‌تفاوتی و سستی در انجام‌وظیفه، زمینه تاراج رفتن حق آبه مردم اصفهان را هموار ساخته‌اند، برای افکار عمومی منتشر خواهم کرد.

کد خبر 319951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.