انفجار در شهرک رازی شهرضا ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

شهرضا – انفجار ایجاد شده در اثر عملیات جوشکاری بر روی تانکرهای گاز در شهرک رازی شهرضا ۲ نفر را کشت و ۲ نفر را هم روانه بیمارستان کرد.

حبیب صادقی – رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا در گفت و گو با ایمنا، عنوان کرد: انفجار ایجاد شده در اثر جوشکاری بر روی تانکرهای گاز باعث کشته و زخمی شدن ۴ نفر شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع انفجار، با تماس تلفنی به کد اورژانس شهرک رازی اطلاع داده شد که به دنبال آن امدادگران، ۳ دقیقه پس از تماس بر سر بالین افراد صدمه دیده حاضر شد.

رییس اورژانس ۱۱۵ شهرضا گفت: متأسفانه در اثر این حادثه که در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه و به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی رخ داد، جسد افراد فوت شده بر اثر موج انفجار ایجاد شده، به فاصله ۱۵۰ متر پرتاب و در نتیجه آن، متلاشی شدند.

صادقی اضافه کرد:  این حادثه در رو به روی شرکت «آلکان» شهرک شیمی شهرک رازی رخ داد و در اثر آن، ۲ مرد ۳۰ ساله و ۵۴ ساله فوت کردند و ۲ مرد ۳۲ ساله و ۴۰ ساله نیز دچار سوختگی شدید شدند که بلافاصله به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

محمد محسنی اژیه – دادستان عمومی و انقلاب شهرضا نیز در گفت و گویی ضمن تأیید این حادثه، گفت: با توجه به انفجار ظهر امروز در شهرک رازی و کشته شدن ۲ نفر ساختمان این شرکت پلمب و این ساختمان تا اعلام نظر کارشناسان مربوطه در خصوص ایمن سازی محیط پلمب خواهد ماند.

وی تصریح کرد: این اقدام دادستانی با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی و حفظ سلامتی افراد و کارگران مجموعه انجام شده است.

کد خبر 319927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.