کار، کار و کار تنها توصیه من به شماست

محمود فرشچیان گفت: دنیای هنر انتهایی ندارد و با رسیدن به هر مرحله ای از آن، گویی درهای تازه ای به روی هنرمند گشوده می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنرمند سرشناس و پیشکسوت عرصه نگارگری عصر امروز ضمن حضور در آیین گشایش نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری که به نام پرآوازه خود او نامگذاری شده در سخنانی کوتاه گفت: پیش از این هم گفته ام که این دو بیت شعر بیانگر حال من است: آنان که به نام نیک می خوانندم / احوال درون بد نمی دانندم / گر آنکه به پش و رو بگردانندم / مستوجب آنم که بسوزانندم.

محمود فرشچیان در ادامه بیان کرد: تنها سخن و سفارشی که برای همه جوانان هنرمند عزیز دارم این است که تا رسیدن به بالاترین مرحله از رشته ای که در آن فعالیت می کنند دست از کار نکشند و با دوری از ناامیدی و خستگی به کارشان ادامه بدهند.

او ادامه داد: تلاش کنید تا در هر عرصه ای که درحال فعالیت هستید بهترین و بالاترین باشید. تنها توصیه من به شما این است: کار، کار و کار...

خالق اثر ماندگار و جهانی «عاشورا» تاکید کرد: ما هنرمندان چندان اهل حرف و سخنوری نیستیم و هرآنچه می خواهیم بگوییم را در آثارمان بیان می کنیم. من هم در تابلوهایم حرف هایم را با شما می زنم.

مراسم آیین گشایش نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان باحضور حجت الاسلام ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کوروش محمودی و نصیر ملت از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از هنرمندان پیشکسوت اصفهان در این مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

در پایان این مراسم از چند تن از هنرمندان پیشکسوت عرصه خوشنویسی و نگارگری تجلیل شد./

کد خبر 319921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.