بودجه شهرداری فرصت تبلیغاتی برای اشخاص نیست

تیران-معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: بودجه شهرداری و بیت المال فرصت تبلیغاتی برای اشخاص و افراد خاص نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، محمدعلی طرفه در آیین معارفه شهردار تیران و عسگران با اشاره به اعتبار و بودجه شهرداری اظهار داشت: مصادیق فعالیت روابط عمومی شهرداری ها مشخص است و باید بر اساس مصادیق و سرفصل های فعالیتی هزینه شود.

وی افزود: بودجه شهرداری و بیت المال فرصت تبلیغاتی برای اشخاص و افراد خاص نیست و نباید بودجه شهر برای معرفی اشخاص مصرف شود و اگر شورا و شهرداری کار خود را به خوبی انجام دهند آنگاه نیازی به فعالیت تبلیغی نخواهد بود و مردم نسبت به عملکرد آنها قضاوت می کنند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان بر تعامل بین شهردار و اعضای شوراهای اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی و شهردار منجر به انتقال تجربه و ارائه مصوبه بر اساس قوانین می شود و مصوبات آن ها در شورای بررسی مصوبات رد نخواهد شد.

وی ادامه داد: مطالعه قوانین و بهره گیری از قوانین و مقررات برای ارائه مصوبه و اجرای طرح ها لازم است و شهرداران براساس قانون باید مصوبات شوراهای اسلامی که تایید شده است را اجرایی کنند.

 مهندس طرفه همچنین به پروژه های نیمه تمام برخی از شهرداری ها اشاره کرد و گفت: این پروژه در دوره های قبل شوراهای اسلامی و شهرداری آغاز شد که به دلایلی مانند کمبود اعتبار نیمه تمام مانده اند و باید شوراهای اسلامی و شهرداری در تکمیل این پروژه ها اقدام کنند زیرا از پول مردم برای اجرای آن ها از پول مردم هزینه شده است.

وی یادآورشد: عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام منجر به تخریب فعالیت های گذشته پروژه می شود  و بودجه شهر از بین می رود و باید پروژه های نیمه تمام تکیمل شود.

 معاون عمرانی استاندار اصفهان در بخشی از سخنان خود به وضعیت انتخاب و انتصاب شهرداران ۱۰۷ شهر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در آینده انتخاب و انتصاب و ابقای شهرداران در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرها نسبت به دوره قبل سرعت بیشتری داشته که دانش اعضای شوراهای اسلامی در انتخاب شهرداران و تلاش دولت برای کاهش وقفه در انتخاب شهردار جدید و آغاز کار آن عامل سرعت در فرایند صدور حکم شهرداران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۸۵ شورا شهر استان اصفهان شهرداران منتخب خود را به استانداری معرفی کرده اند که مراحل صدور حکم آن ها در حال پیگیری است.

در این آیین پیمان شکر زاده به عنوان شهردار تیران و داود گودرزی به عنوان شهردار عسگران معرفی شد. /

کد خبر 319919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.