پردیس هنر آبشار برای تردد معلولان مناسب می شود

«پردیس هنر» در حاشیه زاینده رود برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشاور مناسب سازی شهرداری اصفهان طی بازدیدی که از پروژه در حال احداث پردیس هنر به عمل آورد بر لزوم رعایت ضوابط و مقررات مناسب سازی برای معلولان و جانبازان تاکید کرد.

علیرضا ابراهیمیان گفت : پردیس هنر به نظر کارشناسان از زیباترین پارک های حاشیه زاینده رود است که علاوه بر طراحی متفاوت و زیبا، دارای فضاهایی برای تجمع و برگزاری رویدادهای فرهنگی است.

وی افزود: پیش شرط مشارکت اجتماعی معلولان، مناسب سازی فضاهای شهریست و تلاش شده  همه امکانات و فضاهای این پردیس تا حد امکان برای معلولان و کم توانان جسمی حرکتی به صورت مستقل و بدون نیاز به کمک دیگران، دسترس پذیر  باشد.

مشاور مناسب سازی شهرداری اصفهان ادامه داد: ستاد مناسب سازی فضاهای شهری شهرداری اصفهان نیز در راستای وظایف خود از پروژه های در دست اجرا بازدید و نظارت داشته تا با رعایت این ضوابط و ایجاد دسترس پذیری، حقوق شهروندی افراد کم توان تامین شود.

 گفتنی است «پردیس هنر» در مجاورت خیابان آبشار سوم، واقع در منطقه 6 شهرداری اصفهان و در محل سابق شهربازی احداث شده است. آیین افتتاح فاز اول این پروژه همزمان با عید غدیر برگزار شد و فاز دوم آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 319855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.