سکان خالی مدیریت شهری در پایتخت گردشگری سال 2018

در حالی تبریزی‌ها هنوز به جمع‌بندی برای انتخاب شهردار نرسیده‌اند که این شهر رویداد تبریز 2018 را پیش رو دارد.

به گزارش ایمنا، در حالی که شورای شهر تبریز پنجمین جلسه رسمی و علنی خود را برگزار کرده است ولی هنوز موضوع انتخاب شهردار را در دستور کار خود قرار نداده و این مسئله منجر به برخی از انتقادات شده است.


در آخرین جلسه رسمی شورای شهر که شب گذشته برگزار شد شورایی ها به بررسی اعضای کمیسیون‌های بند ۲۰ شهرداری و بررسی لایحه بودجه سال های ۹۴ و ۹۵ شهرداری تبریز پرداختند و خبری از انتخاب شهردار نبود.

در حالی که تبریز رویداد مهمی چون انتخاب به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام را در سال 2018 پیش رو دارد ولی شورای شهر تبریز با گذشت یک ماه هنوز در انتخاب کسی که سکان مدیریت شهری را به وی بسپارد اقدام عاجل نداشته و علت این امر هم از سوی اعضای شورا تلاش برای انتخاب شهرداری است که مورد وثوق و توافق همه اعضا باشد.

با توجه به سابقه و پیشینه تبریز این انتظار است که شورای شهر هرچه سریعتر کلید شهرداری را به فردی توانمند بدهد تا این شهر هرچه زودتر مهیای برگزاری این رویداد مهم شود.

البته رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص انتخاب شهردار گفته است در جلسه روز یکشنبه شورا به علت احترام به شهرام دبیری یکی از اعضای شورا که در جلسه حضور نداشت، انتخاب شهردار انجام نگرفته است.

البته این دلیل نمی تواند پاسخ مناسبی به افکار عمومی باشد و شهروندان تبریزی انتظار دارند که هرچه زودتر شاهد انتخاب شهرداری توانمند برای شهرشان از سوی نمایندگان منتخب در شورای پنجم باشند.
منبع: شهر فردا
کد خبر 319849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.