پیوستن سایر کلانشهرها به کمپین "نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی ها"

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار از استقبال کم نظیر سایر کلانشهرها از کمپین "نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی ها" خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با اظهار اینکه بعد از روز 21 تیرماه که به نام روز بدون کیسه پلاستیکی نام گذاری شده این مرکز برنامه خود را با محوریت کمپین "نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی ها" به صورت پایلوت در سطح شهر تهران اجرایی کرد، گفت: این طرح هم اکنون با استقبال زیادی مواجهه شده و امید است تا آخر سال تمام نانوایی های سطح شهر تهران به این کمپین بیپوندند. 
وی در ادامه افزود: علاوه بر تهران سایر کلانشهرها هم از طرح فوق استقبال کرده و تاکنون 15 شهر و کلانشهر به کمپین فوق پیوسته اند.
گلمکانی گفت در گام اول هدف فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان از مضرات تماس مستقیم نان داغ با کیسه پلاستیکی جهت برگشت شهروندان به فرهنگ سنتی خرید نان با کیسه پارچه ایی است و امید است در گام بعدی با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادهای ذیربط عرضه کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها ممنوع گردد.
کد خبر 319691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.