سقوط تله‌کابین در رامسر ۷ مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان

ساعتی پیش بر اثر سقوط و پرتاب دو کابین تله کابین در رامسر ۷ تن از سرنشینان مجروح شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، در حالی که برخی خبرگزاری ها و کانال های اطلاع رسانی از سقوط یکی از کابین های تله کابین رامسر و مرگ دو نفر در این حادثه خبر داده بودند و به گفته آنها فرماندار رامسر نیز این خبر را تائید کرده بود، سرهنگ ساجدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد. 

وی با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: ساعتی پیش به علت نقص فنی در کابل و سیم ارتباطی تله کابین رامسر،  یکی از کابین ها با ۴ سرنشین دچار سانحه شد و پس از خروج از ریل به سمت پایین خم شد و در پی آن سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر بیان کرد: با وقوع این حادثه ۴ سرنشین این کابین که دچار جراحت شده بودند با حضور به موقع عوامل امداد و نجات و اورژانس در صحنه سریعا به مرکز درمانی منتقل شدند. 

اما به دنبال این حادثه معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر نیز تعداد مجروحان این حادثه را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: ساعت ۱۲:۲۰ امروز دو کابین تله‌کابین رامسر سقوط کرد که در پی این اتفاق ۷ نفر مصدوم شدند.

همچنین معاون عملیات اورژانس کشور نیز گفت: مصدومان حادثه سقوط تله کابین رامسر ۴ آقا و ۳ خانم بودند که به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند.

دقایقی پیش اسامی مجروحان حادثه تله کابین رامسر هم اعلام شد:

رضوانه رستگاری ۳۷ساله
بهنام توحیدی ۱۷ساله
محمدامین مداحی ۱۷ساله
شایان مداحی ۲۳ساله
فرناز نظریه ۲۳ ساله
بهاره توحیدی ۲۳ساله 
محمدتوحیدی ۵۲ ساله

کد خبر 319563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.