سه شهرک فناوری تخصصی در استان اصفهان ایجاد می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: احداث و راه اندازی سه شهرک فناوری تخصصی در این استان از اهم برنامه های این شرکت در آینده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمد جواد بگی با اشاره به اینکه این سه شهرک شامل تولید دارو، صنایع پایین دستی پتروشیمی، تبدیلات گازی و تولید کاتالیست ها در مجاورت شهرک صنعتی رازی و فرآوری عناصر راهبردی در نائین است، اظهار داشت: این شهرک ها می توانند گام موثری برای توسعه فراصنعتی استان، کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی در صنایع دانش بنیان باشند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فراصنعتی و تولید محصولات دانش بنیان، گفت: نخستین شهرک فناوری استان در مرحله نخست در ۶۰ هکتار زمین و ۱۰ هزار متر مربع ساختمان فناوری با ارائه مشوق ۵۰ درصد تخفیف حق بهره برداری زمین در سال ۹۵ افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: فعالیت های مناسب فن بازار منطقه ای، افتتاح شهرک فناوری اصفهان و تلاش برای احداث شهرک های فناوری تولید دارو، صنایع پایین دستی پتروشیمی و شهرک فناوری عناصر راهبردی بخشی از عزم ویژه این شرکت برای توسعه فراصنعتی استان است.

کد خبر 319470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.