جشن ششگانه ذوب­‌آهن/ نیمکت سپاهان لرزید

در هفته ششم لیگ دو نتیجه کاملاً متفاوت برای نمایندگان فوتبال اصفهان به ثبت رسید تا سپاهان و ذوب­‌آهن در این شرایط آماده نبرد با سرخابی‌ها شوند.

به گزارش ایمنا، دوئل فوتبال اصفهان و اهواز در هفته ششم هرچند که از لحاظ امتیازی به تساوی کشیده شد اما همانقدر که دو گل فولاد به سپاهان باعث ایجاد حاشیه برای فوتبال اصفهان شد، در مقابل ۶ گل ذوب­‌آهن به استقلال خوزستان آب رفته را به جوی بازگرداند.

در شهر اهواز انتظار پیروزی سپاهان در مقابل فولاد وجود نداشت اما کمترین انتظار کسب امتیاز از جانب شاگردان کرانچار در مقابل تیمی مثل فولاد بود که در این فصل نشانی از آن مدعی سابق ندارد. اهوازی­‌ها به مانند سپاهان از جریان مسابقات جام حذفی کنار رفته‌اند و طبیعی بود که امید هر دو تیم به مسابقات لیگ باشد. در این میان سپاهان در روزی که بازیکنانش درگیر زنجیره‌ای از اشتباهات عجیب و غریب شدند سپاهان به حریف اهوازی باخت تا موجی از نگرانی هواداران این تیم را در بر بگیرد. سپاهانی‌هایی که در ابتدای فصل به قهرمانی تیمشان امیدوار بودند در این روزها فقط دلشان می‌خواهد که این تیم به یک ثبات نسبی دست پیدا کند تا بتوان در مورد نتایجش پیش‌بینی درستی انجام داد. اما نکته مهم و قابل توجه در این بازی دو اشتباه بزرگ از جانب دو بازیکن خارجی سپاهان بود که هزینه زیادی برای حضورشان در اصفهان انجام شده و اگر قرار باشد که در روزهای سخت به داد تیمشان نرسند در بقیه هفته‌ها نمی‌توان امیدی به عملکرد موفقشان داشت. اولی مروان حسین عراقی بود که در نیمه اول یک موقعیت تک به تک را به راحتی هدر داد و اجازه نداد که تیمش به گل برتری برسد تا شرایط مسابقه عوض شود. دومی هم لی اولیویرا بود که هرچند اشتباهش در ثانیه­‌های پایانی بود ولی با این حال نشان داد که سپاهان همچنان در چهارچوب دروازه دچار مشکل است.

جشنواره گل ذوب‌آهن

در فولادشهر ذوب‌آهن تلافی قضاوت اشتباه داور بازی جام حذفی خودش در مقابل فجر سپاسی را بر سر استقلال خوزستان درآورد و با زدن ۶ گل کاری کرد تا سنگین‌ترین شکست استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر به ثبت برسد. این نتیجه به معنای ضعیف بودن استقلال خوزستان نیست چون واقعاً این تیم در لیگ امسال با وجود در اختیار نداشتن بازیکنان مطرح و سرشناس تیمی چغر و بد بدن بوده ولی ذوب‌آهن از لحاظ تاکتیکی آنقدر خوب بود که بتواند حریف خودش را با این شکست سنگین روبرو کند. تنها نکته نگران‌کننده بازی ذوب­‌آهن در مقابل استقلال خوزستان اضافه شدن یک مصدوم دیگر به لیست مصدومان ذوب‌آهن بود و علی حمام در همان پایان نیمه اول از زمین خارج شد تا امیر قلعه‌نویی از این لحاظ همچنان روی نوار بدشانسی باشد. این برد به نوعی پایانی بر روزهای بد ذوب ­آهن  و بدشانسی ­های این تیم در چند هفته گذشته بود و از طرف دیگر مرتضی تبریزی هم بعد از هفته ‌ها پایش به گلزنی باز شد تا بعد از گل چهارم همان "هیس" معروف خودش را تحویل منتقدانش دهد، ولی مهاجم ذوب­‌آ­هن به جای این رفتارها بهتر است کمی حواسش به شرایط بازی و دوری از حاشیه‌ها باشد تا بتواند به عنوان کاپیتان دِین خودش را به ذوب‌­آهن ادا کند.

کد خبر 319448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.