احداث بزرگترین بوستان شمال غرب اصفهان نیمه دوم سال تکمیل می شود

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم و سوم بوستان شهدای مدافع حرم به عنوان بزرگترین بوستان شمال غرب اصفهان در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود.

سعید کوررنگ بهشتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث فاز دوم بوستان شهدای مدافع حرم و پردیس هنر آبشار به دنبال ارتقا سرانه فضای سبز و پویایی شهر در دستور کار سازمان عمران است.

وی با اشاره به اینکه بوستان شهدای مدافع یکی از بزرگترین بوستان های شمال غرب اصفهان است، افزود: عملیات اجرایی این بوستان در ۴ فاز اجرایی می شود که تاکنون بیش از ۸۰ درصد از آزادسازی آن انجام شده است.

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه تکمیل شده است،‌ عنوان کرد: اکنون نیز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم بوستان شهدای مدافع حرم در دست انجام است.

کورنگ بهشتی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه این پروژه  ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می شود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم و سوم این پروژه نیز در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود.

وی در ادامه با اشاره به احداث پردیس هنر آبشار ادامه داد: پردیس هنر آبشار نیز در ۲ فاز احداث می شود که فاز اول آن به تازگی با حضور مدیران شهری به بهره برداری رسمی رسید.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز دوم پردیس هنر آبشار نیز در دست اجراست و تا پایان سالجاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در فاز دوم پردیس هنر آبشار آبنما، گلخانه و عملیات اجرایی جنوبی آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، بوستان کودک، سایت تندیس، آبشار میانی پلکانی و غیره احداث می شود. 

کد خبر 319424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.