ویسی: بازی با تیم‌های قلعه‌نویی سخت است/ خوشحالم در حالی که موفق بودم از سپاهان اخراج شدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چه در زمانی که بازی می‌کردم و چه در زمان مربیگری، خاطرات خوب و بدی در اصفهان دارم، البته از کسی گله و شکایت ندارم. خوشحالم در شرایطی که موفق بودم اخراج شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی بعدازظهر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط جدول به گونه‌ای‌ است که همه تیم‌ها برای کسب امتیاز پا به میدان می‌گذارند و بازی مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه سخت است. با تمام وجود مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شویم و امیدوارم دست پر به خانه برگردیم.

وی در مورد اینکه در لیگ برتر از وحید شیخ ویسی درون دروازه تیمش استفاده می‌کند و در جام حذفی از دروازه‌بان دیگری گفت: سال گذشته هم در جام حذفی از دروازه‌بان دوم استفاده می‌کردم. امسال هم گودرز داوری را در جام حذفی درون دروازه قرار می‌دهیم ولی در بازی فردا با ذوب‌آهن شیخ ویسی دروازه‌بان ما است. به احتمال ۷۰ درصد موسی کولیبالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد حضور در اصفهان افزود: چه در زمانی که بازی می‌کردم و چه در زمان مربیگری، خاطرات خوب و بدی در اصفهان دارم، البته از کسی گله و شکایت ندارم. خوشحالم در شرایطی که موفق بودم اخراج شدم چرا که ما از دو بازی، چهار امتیاز گرفته بودیم و در دربی اصفهان پیروز شده بودیم اما من را اخراج کردند.

ویسی در مورد اینکه آخرین برد تیمش به جز بازی در جام حذفی، به هفته اول لیگ برتر می‌رسد و گویا استقلال خوزستان با پیروزی قهر است بیان داشت: تیم ما ۱۰ تغییر داشته و نیاز به هماهنگی دارد. باید تیم را سریع‌تر هماهنگ کنیم و شکل خوبی بگیریم. وورد و خروج ۲۰ بازیکن به تیم ساختار آن را بهم می‌ریزد.

وی ادامه داد:بازیکنانی که از استقلال خوزستان جدا شده و آنهایی که به تیم ما آمده‌اند، ساختار تیم را کاملاً متفاوت کرده‌اند و باید ساختار تیم را درست کنیم و تلاش کنیم در لیگ برتر بمانیم و در سال‌های آینده به اهداف خود برسیم.

ویسی در پاسخ به سوالی در مورد حذف تیم‌های لیگ برتری از گردونه جام حذفی بیان داشت: تیم‌های لیگ  دسته اول می‌خواهند خود را در جام حذفی نشان دهند ولی تیم‌های لیگ برتری با استرس به میدان می‌روند و همین استرس باعث حذف آنها می‌شود. استقلال خوزستان عملکرد خوبی در جام حذفی داشت و باید در این مسابقات نُرمال عمل کنیم. سال گذشته شرایط خوبی از نظر مالی نداشتیم ولی امسال شرایط در حال بهتر شدن است. مردم خوزستان و هواداران استقلال خوزستان از ما انتظاری ندارند اما خودمان از تیم انتظار داریم.

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه فردا جمعه بیست و چهارم شهریورماه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 319224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.