تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین جلسات فیلمنامه خوانی با حضور سعید محسنی

مهلت ثبت نام در دومین جلسات فیلمنامه خوانی دفتر تخصصی سینما تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، مهلت ثبت نام در دومین دوره جلسات «فیلمنامه خوانی» که برگزاری آن به همت دفتر تخصصی سینما از تاریخ ۲۵ مهرماه آغاز می شود، تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

این جلسات با حضور سعید محسنی به صورت هفتگی برگزار می شود و در هر جلسه حداکثر دو فیلم نامه کوتاه مورد خوانش و نقد و ارزیابی قرا می گیرد. در پایان دومین دوره نشست ها نیز در صورت تأیید استاد و شورای فیلم نامه دفتر، فیلمنامه های برگزیده خریداری خواهد شد. موضوعات ارائه شده برای فیلمنامه ها آزاد است اما ارجحیت با موضوعاتی است که به خانواده، شهروندی، سبک زندگی و رسانه بپردازد.
گفتنی است، شرط لازم و اولیه دفتر تخصصی سینما برای حمایت از «تولید فیلم»، حضور در جلسات «فیلمنامه خوانی» و به دنبال آن خوانش، بازنویسی و تأیید فیلمنامه است و بعد از اتمام دوره دوم، هنرجویان و نویسندگان دورۀ اول و دوم، تا پایان بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را بازنویسی کنند و پس از ارائه و تأیید آثار توسط شورای کارشناسی دفتر تخصصی سینما جهت حمایت از تولید آثار، حداکثر تا سقف ۵ میلیون تومان برای سال آینده مورد حمایت قرار بگیرند.
با توجه به ظرفیت محدود برای پذیرش اعضا در جلسات فیلمنامه خوانی و خوانش حداکثر ۲۰ فیلم نامه، اولویت برای هنرجویان «نخستین دوره نشست های تحلیلی_آموزشی فنون فیلمنامه نویسی»، برنامه «انتقال تجربه» و شرکت کنندگان «نخستین دوره جلسات فیلمنامه خوانی» و «کارگاه فیلمسازی تجربی» است و شرط ثبت نام برای سایر عزیزان، ارائه یک فیلمنامۀ کوتاه و تأیید آن از طرف شورای فیلمنامه نویسی دفتر است.

کلیۀ علاقمندان تا ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند با توجه به شرایط ذکر شده و اطلاعات درج شده در پوستر نسبت به ثبت نام در این جلسات اقدام کنند. /


 

کد خبر 319204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.