نمایشگاه‌های تخصصی در ۱۸ گروه صنایع دستی برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی می تواند در زمینه های فرهنگی و اقتصادی تحول ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه آئین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: در استان اصفهان تعداد ۱۸ گروه صنایع دستی وجود دارد مانند گروه فلز، گروه پارچه، گروه چوب و انواع دیگر، که در این ۱۸ گروه مجوز داریم که در اصفهان هرماهه نمایشگاه های ملی و بین المللی برگزار کنیم که این اقدام را حتماً شروع خواهیم کرد. بسترهای لازم در این خصوص آماده شده است که می تواند بستر خوبی برای گردشگری و پایداری صنایع دستی باشد.

عباس شیردل افزود: این نمایشگاه ها بصورت تخصصی در حوزه صنایع دستی برگزار می شود که تمام متخصصین یک رشته جمع می شوند و آثار خود را ارائه می کنند که می تواند در سطح ملی و بین المللی برگزار شود و تبادل نظر صورت گیرد و درواقع می توانیم تحول بزرگی را در صنایع دستی کشورمان در حوزه های فرهنگی و اقتصادی ایجاد کنیم.

گفتنی است، آئین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، سرپرست معاون صنایع دستی استان، رئیس اتاق اصناف، رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار منتخب اصفهان، علیرضا نصراصفهانی نایب رئیس شورای اسلامی، فریده روشن و نصیر ملت از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی استان اصفهان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

کد خبر 319157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.