گشت ویژه پلیس در ایام محرم راه اندازی می شود

نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت؛ گشت های ویژه پلیس در ایام محرم راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: با توجه به این که بسیاری از مردم در شب های محرم خانه خود را برای رفتن به مجالس عزا ترک می کنند، باید نکات ایمنی را برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و به خصوص سرقت به کار ببندند.

وی افزود: پلیس در ایام محرم تمام تلاش خود را برای حفظ شرایط امنیتی و تقویت آن به کار خواهد بست و گشت های ویژه پلیس نیز در شهرستان نطنز راه اندازی می شود.

فرمانده انتظامی نطنز تاکید کرد: نیروی انتظامی برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود همانند زمان های گذشته نیازمند همکاری و همیاری مردم است تا بتواند راه هرگونه سوء استفاده در مسائل مختلف را سد کند.

وی از کاهش ۵۰درصدی سرقت در شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ‌کاهش ۵۷درصدی لوازم داخل خودرو، کاهش ۷۵درصدی سرقت از مغازه، کاهش ۳۹درصدی سرقت از اماکن از نتایج تلاش پلیس شهرستان و همکاری مردم در پنج ماهه اول سال جاری بوده است.

بنی آدمی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی در بخش کشف سرقت احشام با رشد ۳ برابری، در کشفیات سرقت منزل با رشد ۱٫۵ برابری و در کشفیات سرقت‌های خشن هم با رشد ۴ برابری در روبرو بوده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در سال جاری برنامه های مشارکتی زیادی را از قبیل شورای معتمدین پلیس و طرح آموزش همگانی در دست اجرا دارد و تلاش می کند با اجرای درست آن دست سارقان را از منطقه کوتاه کند.

کد خبر 319127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.