اسپیرو: در دو دقیقه همه چیز عوض شد/ آمریکا بد بازی نکرد، ایران فوق‌العاده بود

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان اینکه در برابر ایران در دو ست اول و دوم عالی بودیم، گفت: در ست سوم همه چیز خوب بود، ناگهان در دو دقیقه تمرکزمان رو از دست دادیم و ایران هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جان اسپیرو بعد از شکست شاگردانش برابر ایران در نشست خبری اظهار کرد: همانطور که ایگور (سرمربی ایران) اشاره کرد، بازیکنان آمریکا در دو ست اول و دوم والیبال فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتند. مخصوصاً در عبور دادن توپ‌ها نمایش بی‌نقصی داشتند.

وی با بیان اینکه اگر نگاهی به بازی بیندازیم، می‌بینیم که همه چیز در عرض دو دقیقه عوض شد، گفت: در ست سوم در حالی که همه چیز خوب بود و آمریکا جلو بود، ناگهان لحظه‌ای تمرکزمان رو از دست دادیم و ایران هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد و اعتماد به نفس خود را به دست آورد و از آن به بعد بازی ایرانی‌ها به خصوص امیر غفور عالی شد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا ادامه داد: ایران از آن به بعد امتیاز به امتیاز پیش رفت. حالا باید برگردیم عقب و ببینیم چه تغییراتی می‌توانستیم در تیم انجام دهیم که البته تغییراتی هم امروز در تیم به وجود آوردیم.

وی تاکید کرد: نمی‌توانم بگویم آمریکا بد بازی کرد، اما ایران بسیار خوب به بازی برگشت حتی در همان موقع هم حملات پس از دریافت تیم آمریکا باز هم بهتر و بیشتر از ۷۰ درصد بود. فقط بدی‌اش این بود که نمی‌توانستیم این تلاش ها را به امتیاز تبدیل کنیم.

اسپیرو با اشاره به داده‌های آماری مسابقه ایران و آمریکا گفت: ملی‌پوشان آمریکا بد ظاهر نشدند. همان موقع هم حملات آمریکا در سطح خوبی بود اما به خوبی دو ست اول نیود.

وی در پایان تاکید کرد: ایران واقعا خارق‌العاده بازی کرد و تیم آمریکا را تحت فشار گذاشت. همه تلاشمان را کردیم تا راهی پیدا کنیم و امتیاز بگیریم، اما نشد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

کد خبر 319121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.