جشنی دیگر با حضور فعالان سینمایی اصفهان در راه است

رئیس امور سینمایی فرهنگ و ارشاد استان در گفتگو با خبرنگار ایمنا به گلایۀ عده ای از فعالان سینمایی که به جشن روز ملی سینما دعوت نشده بودند پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، همزمان با برگزاری جشن روز ملی سینما در اصفهان، که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری مجموعۀ تجاری فرهنگی گردشگری سیتی سنتر برگزار شده بود سوال هایی در مورد شیوۀ انتخاب مدعوین در محافل هنری مطرح شد. رئیس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر چرایی عدم حضور هنرمندان و عوامل سینمایی استان در این جشن گفت: ما در همۀ خبرها عنوان کرده بودیم که این جشن ویژۀ تجلیل از مدیران سینماهای استان، ‌مدیران موسسات تولید فیلم و مدیران آموزشگاه های سینمایی است و هیچ دعوتی خارج از این محدوده صورت نگرفته که موجب ایجاد دلخوری شود.

رضا دهقان تصریح کرد: ما در جشن سینما و همزمان با رونمایی از سالن های سینمایی سیتی سنتر میزبان همۀ هنرمندان و دست اندرکاران سینمای استان خواهیم بود و در آن جشن بزرگ قطعا همه حضور خواهند داشت، اما امروز ویژۀ تجلیل از مدیران سینماها در نظر گرفته شده است. ما سال گذشته نیز این جشن را برگزار کرده بودیم با این تفاوت که امسال مدیران شرکت ها و آموزشگاه ها نیز در ویژۀ برنامۀ تجلیل از مدیران سینمایی استان حضور داشتند.

وی در خصوص انتخاب سالن بزرگ موسیقی سیتی سنتر اظهار داشت: به سبب اینکه این سالن به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته مجموعۀ سیتی سنتر این سالن را برای برگزاری ویژۀ برنامۀ تجلیل از مدیران پیشنهاد داد و خالی بودن عمدۀ صندلی ها نیز به همین سبب است.

گفتنی است، حجت الاسلام ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز حین سخنرانی به مناسبت این جشن، آن را ویژه برنامه ای صمیمانه دانست و وعدۀ برگزاری جشنی با شکوه را بعد از پایان ماه صفر با حضور همۀ فعالان سینمایی استان داد و از همۀ کسانی که به دلیل ویژه برنامه بودن مراسم از آن ها دعوت نشده بود عذرخواهی کرد. /

کد خبر 319048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.