اصفهان مهد ایثار، شهادت و شهامت است

دبیر پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی گفت: اصفهان مهد ایثار، شهادت و شهامت است و امیدوارم بتوانیم این اجلاس را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  حسین سیستانی دقایقی قبل در مراسم افتتاحیه پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در اصفهان با بیان این مطلب گفت: بسیار خرسندم که این مراسم ارزشمند در شهر اصفهان که افتخارات بسیار زیادی در کارنامه خود دارد و شهدا، جانبازان و آزادگان بسیار زیادی را همچون شهید خرازی، ردانی پور و همت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، برگزار می شود.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این اجلاس گفت: ما در اصفهان میزبان جمع کثیری از پیرغلامان حسینی هستیم که امیدواریم این میزبانی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

سیستانی در ادامه از پیگیری استاندار اصفهان برای برگزاری این اجلاس تشکر کرد و عنوان داشت: همچنین از امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله العظمی مظاهری جهت هدایت و حمایت از برگزاری این همایش تشکر می کنم.

دبیر پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به اینکه اصفهان گذشته از اینکه مهد فرهنگ و هنر است مهد ایثار و شهادت و فداکاری هم هست و بزرگانی مثل محتشم کاشانی، فیض کاشانی و صغیر اصفهانی را در دامان خود پرورش داده ما بتوانیم در مقام میزبانی این اجلاس بزرگ انجام وظیفه نماییم.

وی افزود: اصفهان با ویژگی های متمایز در همه عرصه های انقلاب کوشش کرده است و امید است بتوانیم با برگزاری این اجلاس به نحو احسن، ره توشه ای را برای آینده این دیار تدارک ببینیم./

کد خبر 319037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.