افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس شهر اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس در شهر اصفهان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش می یابد.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه با بازگشایی مدارس در مهر ماه حجم ترافیک شهر اصفهان بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، اظهار داشت: از این رو سعی داریم سیستم حمل و نقل عمومی را برای استفاده بهتر دانش‌آموزان و دانشجویان تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد مهر در ۲ سال گذشته در شهر اصفهان موفقیت‌های خوبی را در حوزه ترافیک داشته است، تصریح کرد: با همکاری خوب پلیس راهور در ایام بازگشایی مدارس و به ویژه نخستین روزها شاهد کنترل ترافیک بودیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری هشت هزار و ۵۰۰ خودرو وظیفه جابجایی دانش‌آموزان اصفهان را برعهده دارند، افزود: این تعداد خودرو حدود ۷۰ هزار دانش‌آموز را جابجا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است پرداخت هزینه سرویس‌های مدارس به صورت آنلاین انجام شود، ادامه داد: نرخ کرایه سرویس مدارس شهر اصفهان در صورت تایید مصوبه شورا از سوی فرمانداری ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

کد خبر 319023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.