نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی۲۳ شهریورماه اعلام می شود

رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج کنکور ۹۶، ۲۳شهریور اعلام می‌شود، گفت: این مسئله در صورتی تحقق می‌یابد که سازمان سنجش اطلاعات لازم را به موقع ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیررضا شاهانی گفت:نتایج آزمون سراسری برای پذیرفته‌شدگان در دانشگاه آزاد روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌زمان با اعلام نتایج، دفترچه راهنمای ثبت‌نام دانشجویان در واحدهای دانشگاهی نیز منتشر می‌شود و دانشجویان باید در زمان مقرر به واحدهای مربوطه مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

شاهانی افزود: ۳۰ هزار دانشجو امسال از طریق آزمون سراسری در رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته‌ شده‌اند.

 وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترا اعلام شده برای مقطع دکترا در حال آمارگیری‌ هستیم‌ تا وضعیت تکمیل ظرفیت آن را مشخص کنیم و بر اساس سهمیه‌های باقی مانده این مسئله انجام خواهد شد.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از رشته‌های پر متقاضی در واحدهای مطرح از جمله رشته مهندسی مکانیک‌، حقوق، مدیریت و مواردی از این قبیل در مقطع دکترا به طور کامل مورد استقبال قرار گرفته و ظرفیت خالی برای آن وجود ندارد.

داوطلبان آزمون سراسری برای اطلاع از نتایج خود در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net مراجعه کنند.

کد خبر 319011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.