خیابان های منتهی به چهارباغ سه شنبه های هر هفته مسدود است

به دنبال اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، خیابان های منتهی به چهارباغ سه شنبه های هر هفته مسدود است.

به گزارش ایمنا، طرح سه شنبه های بدون خودرو از مردادماه سال گذشته در نصف جهان و در خیابان چهارباغ عباسی اجرایی شد و تاکنون نیز ادامه داشته است.

به همین جهت سه شنبه های هر هفته خیابان های منتهی به چهارباغ عباسی مسدود می شود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خوشبختانه هر هفته شاهد افزایش استقبال شهروندان از اجرای این طرح هستیم به طوری که طبق نظر سنجی های انجام شده، شهروندان رضایتمندی ۹۰ درصدی و نمره ۱۸.۱۷ خود را به طرح سه شنبه های بدون خودرو اعلام کردند.

علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد کسبه چهارباغ نیز از این طرح ابراز رضایتمندی و خشنودی کرده اند، افزود: استقرار پارک آموزش ترافیک، برنامه های ویژه کودکان، برگزاری مسابقه های مختلف، بازی های فکری، پرفورمنس، ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، استقرار اتوبوس سلامت، نمایشگاه دوچرخه و اسکوتر از جمله برنامه های سه شنبه های بدون خودرو در اصفهان است.

وی با اعلام اینکه امسال سه شنبه های بدون خودرو در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرایی می شود، تاکید کرد: ۱۵ گذر فرهنگی در ۱۵منطقه شهرداری اصفهان ایجاد می شود زیرا معتقدیم سه شنبه های بدون خودرو باید به همه نقاط شهر از شمال تا شرق، جنوب و غرب شهر اصفهان تسری یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیشنهاد اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو در خیابان های نظر شرقی منطقه ۵، خیابان سلمان در منطقه ۱۵ و خیابان ابوذر در منطقه ۱۱ ارایه شده و اقدامات ترافیکی آن با همکاری پلیس راهور در حال انجام است تا این خیابان ها در روزهای سه شنبه به پیاده راه تبدیل شوند.

کد خبر 318921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.