برق رونده و چمن کنده‌شونده!

در ناکامی‌های اخیر سپاهان رد پای مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه خانگی این تیم هم مشاهده می‌شود.

به گزارش ایمنا، هر سه دیدار خانگی سپاهان در آغاز لیگ هفدهم با تساوی به پایان رسیده است. پیشتر در خبرگزاری ایمنا این فرضیه را مطرح کردیم که احتمالاً کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان نیز در از دست رفتن امتیازات خانگی بی‌تأثیر نبوده است. در حالی که مشکل کنده شدن چمن ورزشگاه و سُر خوردن بازیکنان روی آن در حین مسابقات همچنان وجود دارد یک مشکل جدید سر بر آورد و در جریان دیدار با صنعت نفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به بدترین شکل رخ نمود و آن خاموشی نورافکن‌های نقش جهان و فرو رفتن این ورزشگاه در تاریکی بود.

این اتفاق هم بیشتر از آنکه به ضرر میهمان آبادانی باشد به زیان میزبان اصفهانی تمام شد زیرا دقایقی که برق ورزشگاه رفت نفت از سپاهان جلو بود. طبیعتاً توقف مسابقه در چنین شرایطی علیه سپاهان بود که برای جبران گل‌خورده تلاش می‌کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه نقش‌جهان به نوبه خود در ناکامی‌های سپاهان در شروع فصل جدید دخیل بوده است. وضعیت چمن باعث از دست رفتن امتیازات خانگی در دیدارهای لیگ برتر شده است و مشکل برق ورزشگاه هم در وداع زودهنگام این تیم از جام حذفی مؤثر بود.

کد خبر 318796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.