ایده شو سلامت و محیط زیست در اصفهان برگزار می شود

سی و یکمین رویداد ایده شو (ایده پردازی فناورانه) با موضوع سلامت و محیط زیست ۲۹ شهریور سالجاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رویداد ایده شو سلامت و محیط زیست با محورهای بهداشت محیط زیست و محیط کار، سلامت غذا و دارو، رفع آلودگی های هوا، آب، خاک و محیط زیست، مدیریت پسماند، تصفیه فاضلاب و سلامت سالمندان و توانبخشی برگزار خواهد شد.
این رویداد با هدف کسب مهارت ایده پردازی و کارآفرینی و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری و مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان روز ۲۹ شهریور امسال برگزار می شود.
از بین شرکت کنندگان در این رویداد، ۱۲ نفر برای ارائه نهایی ایده خود انتخاب خواهند شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نشانی istt.ir مراجعه کنند. 
از سه سال گذشته تاکنون، رویدادهای ایده شو در زمینه های مختلف مانند بازی های رایانه ای، برق و مخابرات، مهارت های فنی و حرفه ای، دانشجویی، هنر و رسانه، هنر و صنایع خلاق، مهندسی برق، فناوری اطلاعات، سلامت، کسب و کار اجتماعی، تجهیزات پزشکی، شیمی و کشاورزی در اصفهان برگزار شده است.

ایده شو رویدادی است که توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با مشارکت سازمان ‌ها و مراکز آموزش عالی بصورت ماهانه برگزار می ‌شود و در آن ایده ‌پردازان با طرح ایده ‌های نوآورانه، ایده خود را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و قانع‌ کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

کد خبر 318794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.